شکست سنگین «بن افلک» در گیشه هالیوود

 فیلم سینمایی «راه برگشت» به کارگردانی «گاوین اوکانر» اکران بین المللی خود در سینما‌های جهان را از دو ماه گذشته آغاز کرده و همزمان با شیوع کرونا آمار فاجعه باری را در گیشه به خود اختصاص داده است. 

اخبار فرهنگ و هنر - فیلم سینمایی «راه برگشت» تاکنون تنها سیزده میلیون دلار فروش داشته و بزرگترین شکست مالی برای «بن افلک» کارگردان فیلم سینمایی «آرگو» که در این فیلم نقش اول را بازی می‌کند، محسوب می‌شود. 

گاوین اوکانر کارگردان میانسال هالیوود ی تاکنون آثار قابل ملاحظه ای را کارگردانی کرده و توانسته جوایزی را به خود اختصاص دهد. از فیلم‌هایش می‌توان خلسه دلپذیر، رها چون باد و جین اسلحه دارد و مبارز را نام برد.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «راه برگشت» آمده است: یک بازیکن سابق بسکتبال که الکل اعتیاد پیدا کرده، پیشنهادی برای هدایت یک تیم را برعهده می گیرد اما در این میان تنا راه برای موفقیت برگشت از اعتیاد و ترک آن است. 

بن افلک ، جانینا گاوانکار، هیز مک آرتور، داوانیچی، میشله واتکینز، ریچل کارپانی، مارلین فورته، اینکا کیوتو، متیو گلاو، گلت ترومن، لوکاس گیج، جرمی راتفورد و بی رایز از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی «راه برگشت» به ایفای نقش پرداخته اند.  «برد اینگلزبی» نگارش فیلمنامه راه برگشت را بر عهده داشته  و جنیفر تاد آن را تهیه کنندگی کرده است.

جنیفر تاد در ساخت فیلم‌هایی همچون قدرت آستین، اتاق بخار، بهترین و ممنتو نقش داشته‌است. جنیفر معمولاً در کنار خواهرش سوزان تاد به کار تهیه‌کنندگی فیلم می‌پردازد. وی در سال ۲۰۱۷ او به عنوان تهیه‌کننده هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار به همراه مایکل دلوکا تعیین شد.