«همکار من» در ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه 5

برنامه جدید «همکار من» به تهیه کنندگی محسن سال افزون در ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می شود.

اخبار فرهنگ و هنر - محسن سال افزون تهیه کننده این برنامه گفت: گروه اقتصاد شبکه پنج با توجه به شعار سال به فرموده مقام معظم رهبری (سال جهش تولید) و اهمیت به کانون خانواده، ویژه برنامه‌ای تلویزیونی در راستای معرفی و حمایت از کسب و کار های خانوادگی تهیه و تولید کرده است.

سال افزون ادامه داد: حمایت از خانواده و کسب و کارهای خانوادگی، کمک به رونق تولید و تولید ملی، حمایت از نخبگان و ترغیب جامعه به عملی کردن ایده های نو خلاقانه، استفاده از تولیدات داخلی و حمایت از تولید ملی و ... از رویکردهای مهم این برنامه است.

وی گفت: در هر قسمت از این برنامه با پرداختن به موضوع خانواده و بررسی ارتباطی که بین اعضای خانواده برقرار شده تا بتوانند این کسب و کار خانگی و یا صنعتی را راه اندازی کنند، مخاطبان را با اهمیت موضوع خانواده، موفقیت، تلاش و اتحاد بین اعضای خانواده آشنا می کنیم.  

تهیه کننده برنامه «همکار من» در پایان بیان کرد: برنامه «همکار من» نکات کلیدی برای شروع یک کسب و کار را برای مخاطبان بیان می کند و در آن مستندی از زندگی مهمان، حضور اجتماعی و کسب و کار وی برای آگاهی مخاطبان به تصویر کشیده می شود.

برنامه «همکار من» کاری از گروه اقتصاد با اجرای مژده خنجری در ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.