فیلمها و سریال های نتفلیکس برای دوران کرونا/ تصاویر

به گزارش افکارنیوز ، قرنطینه خانگی در ماه آوریل به دلیل شیوع ویروس Coruna ، به ویژه با تعداد بالای افراد آلوده به ویروس ، علاوه بر تعداد بالای مرگ و میر ، در میلیون ها نفر در سراسر جهان در ماه آوریل ادامه دارد.

اخبار فرهنگ و هنر - همه سعی می کنند از دستورالعمل های سازمان بهداشت جهانی پیروی کنند که مهمترین آنها این است که در خانه بمانید و تا آنجا که ممکن است در هیچ تجمعی حضور نداشته باشید و پلتفرم نتفلیکس یکی از حامیان مالی این روزها است که مردم در خانه های خود می گذرانند.

در این ماه ، سریال اسپانیایی "La Casa de Papel" در فصل چهارم خود یکی از موفق ترین سریال های تلوزیونی نتفلیکس در پنج سال گذشته و همچنین در گروه بهترین فیلم های کلاسیک و جدید آمریکایی باز می گردد.

اعلام جنگ با پلیس

فصل چهارم سریال "La Casa de Babel" از 3 آوریل در شبکه نتفلیکس پخش می شود و در این قسمت ، رویدادها با اعلام استاد( شخصیت اصلی داستان ) جنگ علیه پلیس آغاز می شود ، پس از سه فصل از بازی هایی که در آن استاد ترجیح می داد از روش هایی استفاده کند که منجر به درگیری و خونریزی نشود. 

توکیو ، نایروبی ( شخصیت های داستان ) و بقیه با یک برخورد شدید روبرو هستند ، این بار ممکن است عشق توده مردم نسبت به آنها که با نماینده مشروع بودن رابین هود بدست آوردند ، از دست برود، آنها که در این ماجرا ثروت ثروتمندان را برای فقرا به سرقت بردند ، حالا ممکن است این موضوع برایشان  خونین تر شود.

این سریال که به شهرت بالایی رسیده است از یک تاریخ مناسب برای همه افرادی که در در خانه های خود به دلیل کرونا قزنطینه هستند ، پخش خواهد شد.

اعلان جنگ با پلیس

شبکه اجتماعی

یکی از زیباترین فیلم های هزاره سوم ، "شبکه اجتماعی" به کارگردانی دیوید فینچر و با بازیگری جسی آیزنبرگ و اندرو گارفیلد ، در ابتدای همین ماه در فلکس عرضه می شود تا صحنه های آغازین فیس بوک را ، برای صاحب آن "مارک زاکربرگ" را به تصویر بکشد.

شبکه اجتماعی

سلاح کشنده

سریال فیلم Lethal Weapon نیز ممکن است گزینه مناسبی برای زمان های قرنطینه در خانه باشد. در اینجا ما با دو افسر پلیس در یک سریال اکشن همراه با کمدی همراه هستیم.

این سریال با بازی مل گیبسون در اوج درخشش و دنی گلوور ،از اواخر دهه 1980 تا اواخر دهه 1990 می باشد، چهار قسمت سریال"سلاح قاتل" در اوایل این ماه در نتفلیکس منتشر می شود.

اسلحه مرگبار

ماتریکس

سری فیلم های ماتریکس که در آن این سؤال مطرح می شود که ، "آیا ما در یک دنیای واقعی هستیم یا این همه توهم ناب است؟" را بدون شک همه طرفداران هالیوود می شناسند ، سه بخش این فیلم بین سال های 1999 و 2003 ساخته شده است و پیش بینی می شود که ماتریکس سال آینده دوباره برگردد.

حماسه واقعیت مجازی و داستانهای علمی توسط لیلی و لانا واچوفسکی با بازی کیانو ریوز در معروف ترین نقش خود با همراهی هوگو وایفنگ و لارنس فیشبورن. این سه گانه همچنین از ابتدای این ماه برای مشاهده در Netflix در دسترس خواهد بود.

ماتریکس

راننده تاکسی

مهمترین فیلم به کارگردانی مارتین اسکورسیزی در دوران کودکی است. و چه کسی جلوه ی رابرت آمریکایی رابرت دنیرو را ، در نقش "راننده تاکسی" در این فیلم فراموش می کند. بدون شک این فیلم اولین الهام برای موفق ترین فیلم سال 2019 "جوکر" است.

در این فیلم  ما دفترچه خاطرات یک آمریکایی را که از جنگ برگشته است ، دنبال می کنیم او که از تنهایی ، اضطراب و بی خوابی رنج می برد ، تصمیم می گیرد برای شب هایش را به طور سرگردان در تاکسی بگذراند، او از این طریق بدترین حالت شهر نیویورک را می بیند. این فیلم از امروز ، چهارشنبه از شبکه نتفلیکس در دسترس است.

خوب ، بد و زشت

حماسه معروف "آمریکای غربی" از کارگردان مشهور سرجیو لئونی با بازی کلینت ایستوود در نقش گاوچران آمریکایی است.

"خوب ، بد و زشت" یک کلاسیک از سال 1966 است و بدون شک معروف ترین آنهاست، با بازیگران برجسته و روایت که سقف تعلیق را به تا آسمان بالا می برد ، که البته همه این ها با موسیقی همراه است .

خوب بد زشت