همه چیز درباره ویژه برنامه افطار شبکه یک

«مجتبی کشاورز» گفت: طی سال هایی که برنامه « دعوت » روی آنتن رفته، خدا را شکر با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه بوده ایم و همین مایه دلگرمی ما در ادامه این مسیر بوده است.

اخبار فرهنگ و هنر - وی ادامه داد: تلاش کرده ایم امسال نیز به روال سال گذشته و در شکل و شمایلی جدید «دعوت» را روانه آنتن کنیم. پخش این برنامه از روز شنبه اول ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد و تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

کشاورز تاکید کرد: با توجه به تجربه موفقی که سال گذشته داشتیم، امسال هم مجری و کارشناس برنامه حجت الاسلام محمد برمایی خواهند بود که درباره حفظ و تقویت بنیان خانواده با مخاطبان گفت و گو خواهد کرد. البته امسال تلاش شده از حضور مهمانان متفاوتی بهره ببریم و البته این را هم باید بگویم که امسال برنامه تعاملی تر خواهد شد و مخاطبان تعامل پررنگ تر و چشمگیرتری در برنامه خواهند داشت.

وی ادامه داد: در بخش سردبیری برنامه ما از محمد پیوندی بهره می بریم و مسئول هنری برنامه نیز سهیل سلیمانی است. 2 خواننده محبوب تیتراژ ابتدایی و انتهایی برنامه را خوانده اند و سرفصل های متنوع تری نسبت به سال گذشته در برنامه امسال گنجانده شده است که از جمله آنها می توان به فرزندآوری، حسن معاشرت در خانواده، نظم و انضباط، وجود روحیه مشورت در خانواده، فرزندخواندگی، سبک زندگی و تربیتی ایرانی اسلامی و ... دیگر عوامل تحکیم خانواده پرداخت.

این تهیه کننده درباره دکور برنامه نیز توضیح داد: آقای پیمان قانع کار طراحی دکور را انجام داده اند و دکور امسال بسیار شکیل طراحی شده است. برنامه محصول گروه اجتماعی شبکه یک سیماست و بناست هرشب ساعت 19:15 تا دم دمای افطار مهمان خانه های مردم باشیم.

وی در پایان از پخش این برنامه در روز عید سعید فطر خبر داد و گفت: امسال به روال سال گذشته حسن ختام برنامه در روز عید فطر خواهد بود و تلاش این است که با جشن این عید ویژه مسلمانان برنامه امسال را به پایان برسانیم.