سریال «چارسو» به شبکه نما آمد

امین امانی کارگردان سریال «چارسو» گفت:این سریال که مضمونی کمدی دارد، در ۱۳ قسمت از شبکه نما و اپلیکیشن تلوبیون و سپهر معاونت فضای مجازی رسانه ملی پخش خود را از ۱۵فروردین ماه ساعت ۱۵:۱۵ آغاز کرده است. این سریال در هر قسمت به یک موضوع پرداخته می‌شود.

اخبار فرهنگ و هنر - این کارگردان تصریح کرد: «عصر بدوی»، «عصر قجری»، «عصر نودی» و «عصر صدوی» چهار دوره‌ای هستند که در حدود دوماه تصویربرداری کرده ایم در آن روایت می‌شود و به مضامینی نظیر تغذیه، تربیت فرزند، ازدواج، صله رحم، اوقات فراغت و ... پرداخته می‌شود که نگاهی کمدی و طنز دارند.

وی افزود: «چشم و هم‌چشمی» را در عصر حجر می‌بینیم و بعد در همان قسمت در خانواده‌ای دیگر در عصر قجر می‌بینیم که این چشم و هم‌چشمی به چه شکلی بروز یافته است.

امانی عنوان کرد: یوسف صیادی، نصرالله رادش، افشین سنگ چاپ، رامین ناصر نصیر، شراره رخام ، عباس جمشیدی فر، سروش جمشیدی ، محمد شیری، شهرزاد عبدالمجید، سوسن پرور، عباس محبوب و... از جمله بازیگران این سریال هستند.

برخی عوامل این سریال عبارتند از: تهیه کننده: روشان امیری٫ نویسندگان: کریم خودسیانی و حمزه صالحی،مدیر تصویربرداری: مجید طرقی، مدیر صدابرداری: جعفر علیان، طراح گریم: پرشینگ بهرامی، طراحی لباس: روشان امیری، مدیر تولید: مهران علیزاده، تدوین: امین‌امانی و...

گفتنی است امین امانی به تازگی ساخت مجموعه تلویزیونی «دنیای گمشده» را نیز به پایان رسانده است.

همچنین فیلمنامه سریال «جزیره» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی امین امانی توسط کیاوش زارع طلب درحال نگارش است که این کار نیز قرار است از معاونت فضای مجازی رسانه ملی پخش شود.
ا