مهلت ارسال آثار نخستین مسابقه بین المللی عکس کار ایران تمدید شد

دبیرخانه نخستین مسابقه بین المللی عکس کار ایران به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا و با توجه به توصیه ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره لغو رویدادهای همگانی، نسبت به تغییر تاریخ برگزاری نمایشگاه عکس کار و  تمدید مهلت ارسال اقدام کرد.

اخبار فرهنگ و هنر - نخستین مسابقه بین المللی عکس کار ایران که پیشتر قرار بود در تاریخ ۱ تا ۴ اریبهشت ۹۹ برگزار شود به تاریخ ۲۷ تا ۳۰ خرداد ۹۹ موکول شد.

پیش از این مهلت ارسال قانونی آثار در فراخوان، ۱۵ فروردین ماه اعلام شده بود که بنا بر این تصمیم، دبیرخانه مسابقه آن را تا اول خرداد ماه تمدید کرد.

نخستین مسابقه بین المللی عکس کار ایران به همت مرکز کار ایران برگزار می شود و سعید سمیعی و محمد حمزه ای سمت رئیس و دبیری این مسابقه و افشین شاهرودی، مسعود زنده روح کرمانی و حسن غفاری داوری این مسابقه را بر عهده دارند.

بر پایه تقویم جدید این رویداد؛ آخرین مهلت ارسال آثار، اول خرداد ماه و نمایشگاه عکس این رویداد، ۲۷ الی ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ در نمایشگاه بین المللی تهران اعلام شده است.

هنرمندان برای اطلاع دقیق از قوانین شرکت، ثبت‌نام و ارسال عکس می توانند به پایگاه اینترنتی مسابقه به نشانی www.jobcenter.ir/festival مراجعه کنند.