روزنامه ها از شنبه 23 فروردین دوباره چاپ می شوند

به گزراش افکارنیوز ، بی شک تلاش شبانه روزی همکاران رسانه ای در سطح ملی واستانی برای ایفای نقش موثر و پیشگام اطلاع‌رسانی در مقابله با کرونا بیش از گذشته نمایان نمود و جا دارد ازتلاش مستمر و 24 ساعته سربازان گمنام نظام اطلاع رسانی کشور درصحنه مقابله با کرونا تقدیر و تشکر بعمل آید.

اخبار فرهنگ و هنر - به اطلاع می رساند با عنایت به اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند از روزشنبه 23 فروردین در سراسر کشور کلیه نشریات چاپی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ابلاغی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، امکان انتشار خواهند داشت.

همچنین نظر به اهمیت و نقش موثر نسخه چاپی رسانه ها و هماهنگی بعمل آمده با مسولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در شهر تهران نیز که طرح فاصله گذاری هوشمند از روز 30فروردین اجرا می‌شود، چاپ نشریات شامل این محدودیت نخواهد بود و روزنامه ها و نشریات چاپی می توانند از روز 23 فروردین، فرآیند تولید، چاپ و توزیع را آغاز نمایند.

بدین ترتیب در کلیه نقاط کشور با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مصوب و رعایت تمام جوانب برای پیشگیری از شیوع کرونا در مراحل تولید، چاپ و توزیع توسط مدیران رسانه ها از روز 23 فروردین، انتشار نسخه کاغذی روزنامه ها و سایر نشریات بلامانع خواهد بود.