پخش سریال نون خ 2 +جزئیات و زمان تکرار

نون.خ 2 سریال ایرانی به کارگردانی سعید آقاخانی است که فصل دوم آن به تازگی از شبکه یک سیما منتشر شده است.

اخبارفرهنگ و هنر- فصل اول این سریال طنز نوروز سال ۱۳۹۸ از شبکه یک سیما پخش شد این سریال در ۱۶ قسمت ۵۰ دقیقه ای در ژانر کمدی و به نویسندگی امیر وفایی پخش شد.


آهنگ قسمت آخر سریال نون خ 2+دانلود


نون خ تبدیل به یکی از پر بیننده ترین سریال های تلویزیون شد.

سریال نون خ 2

قرار بود فصل دوم این سریال پر بیننده از ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ روی آنتن شبکه یک برود اما از جمعه 22 فروردین این سریال از شبکه یک پخش شد.

ناگفته های شنیدنی عوامل و بازیگران سریال «نون. خ» ۲

سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی، هومن حاجی عبداللهی، فریده سپاه منصور و... از بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال به ایفای نقش پرداختند.

زمان تکرار سریال نون خ 2

تکرار قسمت های سریال نون خ 2 در شبکه یک سیما در سه زمان  بین ساعت ۲ تا ۲:۳۰ بامداد و بین ساعت ۱۰ تا ۱۰:۳۰ صبح و بین ساعت ۱۴۳۰: تا ۱۵ ظهر است

سعید آقاخانی بازیگر ، نویسنده و کارگردان سینماست . او متولد ۴ اسفند ۱۳۵۰ در شهر بیجار است و دانش آموخته تئاتر از دانشگاه تهران می باشد. او پیش از این در تلویزیون کارگردانی سریال‌های «عید امسال»، «زن بابا»، «راه در رو»، «خوش نشین‌ها»، «نقطه سرخط»، «دزد و پلیس»، «خروس»، «روزهای بد، به‌در»، «بیمار استاندارد» و «شب عید» را به عهده داشته است.سعید آقاخانی

از کارهای به یاد ماندنی او میتوان به دزد و پلیس،بیمار استاندارد،خوش نشین ها،رحمان۱۴۰۰،قسم،راه در رو و ...‌اشاره کرد.

مجموعه «نون خ» جدید از امشب در شبکه یک

سعید آقاخانی برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره فیلم فجر برای فیلم خداحافظی طولانی شد.

فیلمنامه سریال نیز توسط امیر وفایی به نگارش درآمدهاست. سریال نون خ 2 موضوعی طنز و خانوادگی دارد.

فصل دوم سریال نون خ

امیر وفایی نویسنده سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار امیر وفایی می‌توان به فعالیت در  سریال دیوار به دیوار، سرسال شوخی کردم و سریال در حاشیه اشاره کرد.

نویسنده نون خ 2 چه کسی است؟

با اینکه امیر وفایی را بیشتر بعنوان نویسنده می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است ، یکی از دلایلی که برنامه «دورهمی» مهران مدیری توانست بسیار موفق شود و مخاطبان بسیاری را جذب کند متن های به روز و خلاقانه ای بود که بار معنایی اجتماعی و سیاسی را همراه داشت و به طور مستقیم و غیرمستقیم بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه را مورد نقد قرار داد که امیر وفایی از نویسندگان موفق این برنامه بود و توانست توانایی خود را نه تنها در برنامه دورهمی بلکه در آثار موفق متعدد دیگر هم نشان دهد

امیر وفایی در یکی از مصاحبه های خود با یک خبرگزاری به شروع فعالیت خود از روزنامه های ورزشی از جمله جهان فوتبال اشاره کرد که به نوشتن طنز ورزشی مشغول بود و سپس به طنز اجتماعی روی آورد و سپس به طنز رادیویی و نمایشی پرداخت و گفت که همه می دانند بچه های حوزه خبرنگاری پارتی ندارند و پله به پله فعالیت کرده است و به او خاطر توانایی اش در کار حضور داشته است.

امیر وفایی همچنین نویسنده آیتم طنز نود درجه برنامه نود عادل فردوسی پور هم بوده است.