فیلم‌های مشهوری که به دنبال گنجینه مدفون شده بوده‌اند!/ تصاویر

علامت X روی نقشه محل گنجینه دفن شده را نشان می‌دهد. این مفهومی است که برای سال‌ها و نسل‌ها الهام بخش بوده و مخاطبان را هیجان زده کرده است. از داستان‌های قدیمی مثل «جزیره گنج» گرفته تا داستان‌هایی که شکل مدرن تری به خود می‌گیرند، همیشه جست و جوی گنج مفهومی سرگرم کننده برای یک فیلم و داستان بوده است.

اخبار فرهنگ و هنر - فیلم‌های بی شماری هستند که داستان‌هایی در این زمینه به وسیله راه‌های مختلف به مخاطب ارائه می‌دهند. بعضی‌ها به دنبال داستان‌های کاملاً ماجراجویانه می‌روند و برخی نیز به داستان‌های تاریک‌تر علاقه دارند. اگر این فیلم‌ها به خوبی ساخته شوند، می‌توانند تحسین مخاطب در هر سنی را به همراه داشته باشند.

در اینجا فیلم‌هایی را می‌بینید که در این ژانر و سبک بهترین هستند.

گنجینه ملی

گزارش ۱۹
نیکلاس کیج در این فیلم سینمایی ماجراجویانه که نوعی مدرن از مجموعه فیلم‌های ایندیانا جونز است، نقش یک تاریخ شناس را دارد که به دنبال گنجینه‌ای است که از ابتدایی‌ترین روز‌های کشف آمریکا مخفی مانده است. در این بین یکی از همکاران او به وی خیانت و تلاش می‌کند، زودتر از او به گنج برسد. این فیلم ترکیبی سرگرم کننده از فیلم اکشن و داستانی ماجراجویانه است.

دنیای دیوانه، دیوانه

گزارش ۱۹
این فیلم سینمایی یک رویه طنز را به داستانی ماجراجویانه می‌افزاید و در نتیجه یک فیلم خارق العاده می‌شود. این فیلم داستان گروهی راننده را دنبال می‌کند که یک شایعه می‌شنوند که یک سارق حرفه‌ای ثروت خود را پنهان کرده است و همه آن‌ها تلاش می‌کنند تا به آن برسند. اسپنسر ترسی، میلتون برل و میکی رونی بازیگران این فیلم سینمایی هستند. این فیلم در لیست برترین‌های کمدی تاریخ رتبه ۱۹ را داشته است.

ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی

گزارش ۱۹
سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های ایندیانا جونز پیرو سنت‌های اصلی این مجموعه سینمایی می‌رود و داستانی سرگرم کننده را ارائه می‌دهد. ایندی شخصیت اصلی این فیلم با بازی هریسون فورد با خبر می‌شود که پدرش (شان کانری) در جست و جوی یک جام مقدس که به صاحبش جاودانگی می بخشد، گم شده و به همین خاطر در پی او می‌رود. اسپیلبرگ با این فیلم ثابت کرد که او می تواند فیلم‌های اکشن و شگفت انگیز را بهتر از هر کسی بسازد.

دزدان دریایی کارائیب : نفرین مرواید سیاه

گزارش ۱۹
فیلم‌هایی با داستان دزدان دریایی برای مدت‌ها از دور خارج شده بودند اما این فیلم پرفروش دیزنی جالب بودن این نوع فیلم های سینمایی را نشان داد و ثابت کرد هنوز می‌توان با آن سرگرم شد. جانی دپ در نقش جک اسپارو بازی می‌کند که به دنبال به دست آوردن کشتی قدیمی خود به نام مروارید سیاه است. این فیلم یک اکشن حماسی است و در حالی که داستان آن بسیار جالب است.

سه پادشاه

گزارش ۱۹
سه پادشاه نگاه مدرن تری نسبت به ماجراجویی و پیدا کردن گنجینه دارد. این فیلم سینمایی به کارگردانی دیوید او راسل داستانی گروه کوچکی از سربازان را روایت می‌کنند که بعد از جنگ خلیج فارس برنامه‌ای برای دزدیدن طلا‌های صدام حسین می‌ریزند. جرج کلونی، مارک والبرگ و آیس کیوب بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

خوب، بد، زشت

گزارش ۱۹
شاهکار سرجو لئونه نه تنها یکی از بهترین فیلم‌های ساخته در ژانر وسترن اسپاگتی (فیلم‌های وسترن ایتالیایی) است بلکه یکی از بهترین‌های ژانر وسترن با داستانی در پیدا کردن گنیجه است. کلینت ایستوود، لی وان کلیف و ایلای والاک سه بازیگر اصلی این فیلم هستند که به دنبال یک گنجینه دفن شده هستند.