الهام پاوه نژاد و سیما تیرانداز، مجری  برنامه رمضانی شبکه 2 شدند

جواد فرحانی تهیه کننده ویژه برنامه «مکث» درباره ساختار این برنامه گفت: در برنامه «مکث» سعی کردیم به تمام کسانی که در زنجیره کرونا به نوعی سهم داشتند و یا واسطه نوع شغل و مسئولیتی که دارند، کاری انجام داده اند ، گفت و گو کنیم .

اخبار فرهنگ و هنر - این افراد از کسانی که خود درگیر بیماری کرونا شدند و خدا را شکر بهبود یافتند ، کسانی که به خاطر شغل اشان در ایام پرخطر و محدودیت تردد درمحل کارشان حاضر شدند مثل پلیسی که بر سر پست خود حاضر بوده یا پرستاری که با وجود بارداری و شرایط مخاطره آمیز برای سلامتی خود و فرزندش ، محل کارش را ترک نکرده ، کارمندی که به بخاطر حساسیت کارش در این ایام، انجام وظیفه کرده، کارخانه داری که برای حفظ سلامت جامعه به تولید ماسک پرداخته و ... دهها مورد دیگر از مواردی است که با دعوت از این عزیزان و حافظان و مدافعان سلامت جامعه ، از فداکاری ها و رشادت های آن ها برای بینندگان خواهد گفت.

وی یادآور شد: کرونا بی شک تاثیرات بسیاری بر سبک زندگی همه گذاشته است و «مکث» سعی دارد به این بهانه که بسیاری از روابط و مراودات انسانی و حتی نوع نگاه به زندگی را تغییر داده ، مفهوم زندگی ، فضیلت های انسانی همچون حس همدلی ، نوع دوستی و امید به زندگی و ... را از زاویه دیگری بررسی کند. در واقع این برنامه می خواهد بگوید «کرونا بهانه ای است که انسان دوباره به خود نگاه کند و بازگشتی است به خویش».

تهیه کننده «مکث» اظهار کرد: ویژه برنامه رمضانی شبکه دو هر شب یک مهمان دارد و میزبانان این برنامه از هنرمندان خوب کشورمان هستند و ما خواستیم با دعوت از هنرمندان در این برنامه از هموطنانی که در شرایط سخت کرونایی ، ازخودگذشتگی هایی انجام دادند به گفت و گو با این عزیزان بنشینند.

مسعود کرامتی ، الهام پاوه نژاد ، سیما تیرانداز، امین زندگانی و گیتی خامنه از جمله هنرمندانی هستند که در این برنامه به پای صحبت مهمانان «مکث» خواهند نشست.

فرحانی تأکید کرد: این برنامه به طور ویژه به بحث همدلی و مواسات می پردازد و سعی داریم امید به زندگی و نشاط را در جامعه تزریق کنیم و به مردم خوب و فهیم کشورمان بگوییم هر چقدر هم که مشکلات وجود داشته باشد روحیه خود را برای شکست کرونا حفظ کنند و حفظ روحیه نشاط و امید دراین شرایط بسیار مهم است.

تهیه کننده برنامه رمضانی «مکث» ادامه داد: خوشبختانه مردم ایران با مساله کرونا که به یک بحران جهانی تبدیل شده به خوبی روبه رو شده اند و بسیار همدلانه در کنار هموطنان نیازمند خود هستند و این مساله مهمی است که این برنامه آن را با زبانی ساده روایت خواهد کرد.

این ویژه برنامه که از ساعت ۱۹ شروع می شود و هر شب تا هنگام اذان مغرب ادامه دارد همچنین بر اطعام نیازمندان درماه ضیافت الهی تاکید دارد و البته باید دانست که نزدیکی دل ها یکی از ویژگی هایی این ماه است که «مکث» سعی دارد از زوایای مختلف به آن بپردازد.