آخرین خبرها از فصل دوم «دست فرمون» با اجرای کامبیز دیرباز

ثبت نام فصل دوم مسابقه بزرگ تلویزیونی « دست فرمون » آغاز شده است که سال گذشته فصل اول آن با اجرای کامبیر دیرباز و تهیه کنندگی محمود محمودی از شبکه نسیم پخش شد.

اخبار فرهنگ و هنر - برای اولین بار طراحی پیست برای این مسابقه تلویزیونی در نظر گرفته شده تا شرکت کنندگان به صورت حرفه‌ای با یکدیگر به رقابت بپردازند.

برای شرکت در مسابقه‌ «دست فرمون» که پخش آن از شبکه نسیم به زودی آغاز خواهد شد، باید شرایط و ضوابط شرکت در مسابقه را بدانید و آنهارا رعایت کنید و در سایت «دست فرمون» ثبت نام کنید.

دستورالعمل و ضوابط واجدین شرایط شرکت در برنامه:

حضور تمامى افراد داراى گواهینامه راهنمایى و رانندگى آزاد است.

شرکت در این دوره برنامه «دست فرمون» فقط از طریق ثبت نام از سایت امکان پذیر است.

رعایت موازین اخلاقی و شرعی طبق قوانین سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی الزامی است.

حضور شرکت کنندگان در استودیو برنامه (شهر تهران) و مطابق با برنامه زمانبندی گروه برنامه ساز، الزامی است و شرکت کننده موظف است در زمان مقرر در محل تعیین شده حضور داشته باشد.

با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده توسط گروه برنامه ساز، حضور حداقل یک نفر از اعضای خانواده به همراه شرکت کننده در هنگام ضبط برنامه الزامی است.

رعایت شئونات اسلامی در لوکیشن و فضا‌های مجازی الزامی بوده و در صورت مشاهده موارد ممنوعه، شرکت کننده حذف می شود.

پس از ثبت نام اولیه در سایت، در مرحله بعدی ثبت نام، توسط گروه برنامه ساز با متقاضیان تماس گرفته خواهد شد. ذکر این نکته حائز اهمیت است که در صورت عدم پاسخگویی و یا در دسترس نبودن و … شرکت کننده از لیست ثبت نام خارج خواهد شد.

حضور در تمامی مراحل مختلف فیلمبرداری الزامیست و در صورت همکاری نکردن شرکت کننده با تیم برنامه ساز، شرکت کننده حذف می شود.

در طول ضبط برنامه و مسابقه، شرکت کننده موظف است به رای و نظرات برنامه سازان احترام گذاشته و از آنها تبعیت کند.

احترام به قوانین و مقررات برنامه الزامیست.