خاله قاصدک مهمان «جشن رمضان» امشب

برنامه «جشن رمضان» در پنجمین افطار ماه مبارک رمضان امروز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه میزبان مریم وطن پور (خاله قاصدک) و گروه جهادی مهندس شهید شیردل می شود.

اخبار فرهنگ و هنر - برنامه «جشن رمضان» ۹۹ کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج به تهیه کنندگی رسول آذر سرا و اجرای  حسین مولایی هر شب ساعت ۱۹:۴۵ روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

رسول آذر سرا تهیه کننده برنامه « جشن‌ رمضان » گفت: «جشن رمضان» امسال میزبان گروه ها و چهره های جهادی است که با دعوت از آنها و گفتگو پیرامون فعالیت شان، بخشی از عملکرد این گروه های جهادی در قالب یک مستند نمایشی به تصویر کشیده می شود.

وی ادامه داد: در کنار مهمانانی که از فعالان گروه های جهادی هستند، شخصیت‌ها و مهمانان ویژه و سوژه‌های خاصی هم در جشن رمضان ۹۹ حضور خواهند داشت. در هر برنامه شگفتانه‌ای برای غافلگیری مهمانان و مخاطبان در نظر گرفته شده است که در زمان برنامه ارائه می شود.

آذر سرا اضافه کرد: دکور این برنامه در یک خانه با المان‌های قدیمی و در و پنجره‌های نوستالژیک، حوض و حیاط ترتیب داده شده است.

تهیه کننده این برنامه گفت: پخش صلوات خاصه امام رضا (ع)، تلاوت قرآن و اذان زنده توسط قاریان ممتاز کشور، گفتگو با گروه جهادی و مهمانان برنامه، پخش دعای فرج از بخش های این برنامه است. در پایان برنامه پس از نمایش تصاویر خاصی از سردار و جهادگر شهید فرمانده عزیز حاج قاسم سلیمانی، تندیس وی به عنوان هدیه و تقدیر برنامه از مهمانان اهداء خواهد شد.