وزیر بهداشت از ابتکار شبکه‌های استانی صداوسیما قدردانی کرد

سعید نمکی وزیر بهداشت در پیامی تصویری از رسانه ملی در برگزاری سوگواری تلویزیونی درگذشتگان بیماری کروناکه با هدف تسلی خاطر بازماندگان و همدردی با آنها همزمان با شب وفات حضرت خدیجه (س) به‎صورت همزمان از شبکه‌های استانی صداوسیما پخش شد،قدردانی کرد.

اخبار فرهنگ و هنر - نمکی در این پیام تلویزیونی با اشاره به فعالیت‌ها و تلاش‌های شبانه‎روزی سازمان صداوسیما در مقابله با شیوع ویروس کرونا و نقش این سازمان در بخش‎های اطلاع‎رسانی و ارتقاء آگاهی مردم و جلب مشارکت و همیاری ملت شریف ایران و بسیج عمومی در مبارزه با این بیماری، از ابتکارمعاونت اموراستان‎های صداوسیما در برگزاری سوگواری تلویزیونی در شبکه‌های استانی به شکل همزمان تشکر کرد.

وزیر بهداشت این برنامه را تمهیدی مسئولانه و همدلانه در تسکین و کاهش رنج هموطنانی دانست که عزیزانشان را برای ابتلاء به ویروس کرونا از دست دادند و از فرصت سوگواری محروم بودند.

وزیر بهداشت همچنین با اشاره به ایثار و جانفشانی‌های کادر درمانی در مقابله با بیماری کرونا اظهار داشت: من از عزیزانم در سازمان صداوسیما که یاد جاودانه شهدای مدافع سلامت را گرامی داشتند، تشکر ویژه می‌کنم.

نمکی در پایان اظهار امیدواری کرد که با تمهیدات همدلانه‌ای از این دست و با همسویی و وفاق ملی، دستاورد‌های مطلوب‎تری را در مدیریت بیماری و مبارزه با ویروس خطرناک کرونا داشته باشیم.