توقف فیلمبرداری سریال «زیر خاکی»/بازی «پژمان جمشیدی» بسیار متفاوت است

نادر فلاح، پیرامون موفقیت سریال تلویزیونی « زیر خاکی » در ایام ماه مبارک رمضان گفت: از نظر من دلیل اول جذابیت سریال زیر خاکی برای مخاطبان تلویزیونی داستان به شدت جذاب و گیرایی است که مخاطب را هر قسمت با خود به پیش می‌برد. 

وی در همین راستا ادامه داد: دیگر دلیل بزرگ موفقیت بالای «زیر خاکی» گروه بازیگران اثر است، پژمان جمشیدی نقش بسیار متفاوتی را ایفا کرده و در میان مردم هم محبوبیت فراوانی دارد، از طرفی بازی « ژاله صامتی » نیز در این سریال بسیار حساب شده و اصولی است. 

بازیگر سریال «زیر خاکی» با اشاره به روند خوب تولید این سریال اذعان کرد: جلیل سامان کارگردان بسیار منضبط، خوب و مسلطی است و بدون شک یکی از دلایلی که سریال منسجم و درست ساخته شده شخص کارگردان اثر است. به نظر من کیفیت فنی، تصاویر، قصه و فیلمنامه عوامل دیده شدن سریال «زیر خاکی» هستند. 

وی فیلمنامه سریال «زیر خاکی» را نقطه قوت اثر خواند و اضافه کرد: زیر خاکی برخلاف بسیاری از آثار فیلمنامه درستی دارد، این فیلمنامه براساس قصه نوشته شده است، در بسیاری از آثار ما شاهد آن هستیم که در هر قسمت تنها یک موقعیت وجود دارد و کل اثر پیرامون آن موقعیت پیش می‌رود اما در زیرخاکی مخاطب از همان ابتدا داستانی جذاب را دنبال می‌کند که تمامی موقعیت‌ها در کنار آن پیش می‌آید. 

بازیگر فیلم سینمایی «درخونگاه» ادامه داد: نبود قصه در بسیاری از آثار باعث سردرگمی مخاطب تلویزیونی می‌شود، مخاطب نمی‌داند داستان چیست، کاراکترها را درک نکرده و طبیعتا با آنها همذات پنداری نمی‌کند، اما خوشبختانه در زیرخاکی عکس تمامی این اتفاقات رخ داده است. مشخص بودن خط قصه در این سریال در ادامه نیز مخاطبان بیشتری را به خود جذب خواهد کرد. 

وی درباره کاراکتر خود در سریال زیرخاکی افزود: هنوز قسمت‌هایی که من در آنها بازی کرده‌ام پخش نشده است، نقش من در این سریال از قسمت دهم وارد داستان می‌شود اما به شخصه از بازی خود در این اثر کاملا راضی هستم و فکر می‌کنم تماشاگر هم این کاراکتر را به خاطر گفتار، نحوه فعالیت و رفتار دوست داشته باشد.

بازیگر سریال «محکومین» درباره ایفای نقش در آثار مناسبتی ادامه داد: من پیشتر هم در سریال‌های مناسبتی ماه محرم و ماه رمضان بازی داشته ام و می‌دانم که این سریالها همواره در بین مردم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند، بسیار خوشحالم که امسال هم توانستم با سریال «زیر خاکی» در ماه رمضان میهمان سفره های افطار مردم باشم. 

وی در همین راستا ادامه داد: در ایام ماه رمضان مردم به واسطه اینکه اکثریت در زمان افطار در خانه و کنار خانواده خود بوده و با تمرکز بهتر و بیشتری سریالها را دنبال می‌کنند، این شاید مهمترین دلیل موفقیت همیشگی اکثر آثار ماه رمضانی است، امسال ماه رمضان با قرنطینه همزمان شده و همین عاملی است تا مردم بیش از گذشته در خانه بمانند، ما به عنوان بازیگر در چنین اگر کارمان را به درستی انجام دهیم بدون شک مورد اقبال مردم قرار خواهیم گرفت. 

نادر فلاح با اشاره به توقف ادامه فیلمبرداری سریال زیرخاکی خاطرنشان کرد: فیلمبرداری این سریال تمام نشده و بخش‌هایی از اثر باقی مانده اما به دلیل شیوع کرونا فعلا همه چیز تعطیل شده است، ما همچنان منتظر تصمیم گیری مدیران و سازندگان اثر هستیم تا به امید خدا بار دیگر جلوی دوربین رفته و کار را به اتمام برسانیم.