پخش ۲ سریال رادیویی به مناسبت شهادت حضرت علی(ع)

پخش ۲ سریال رادیویی «بازجویی» و «پدر» در رادیو نمایش آغاز شد. نمایش رادیویی «بازجویی» را امیر امیری در هفت قسمت نوشته که به شهادت حضرت امام علی(ع) می پردازد.

اخبار فرهنگ و هنر - کارگردانی این مجموعه نمایشی را رضا عمرانی به عهده دارد و محمد آقامحمدی، بهادر ابراهیمی و شیوا رفیعیان بازیگران آن هستند.

«بازجویی» با گویندگی معصومه عزیز محمدی، صدابرداری جعفر جودتی، افکتوری نازنین حسن پور و با تهیه کنندگی زهرا عبدالله زاده در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو برای پخش از رادیو معارف و رادیو نمایش تولید شده که از روز بیستم اردیبهشت ساعت ۳:۴۵ دقیقه روی آنتن رادیو نمایش رفته و تکرار آن ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه بوده است.

همچنین پخش سریال رادیویی «پدر» نیز به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) به کارگردانی نازنین مهیمنی از رادیونمایش و رادیو اقتصاد آغاز شده است.

این نمایش رادیویی را علیرضا غنچی فشکی در ۵ قسمت نوشته است و اشرف السادات اشرف نژاد تهیه کنندگی، محمدرضا قبادی فر افکتوری و رضا محتشمی صدابرداری آن را بر عهده دارند.

سریال رادیویی «پدر» با هنرمندی فریبا طاهری، ماندانا اصلانی، مهین نثری، مروارید کریم پور، شیما جانقربان، و راضیه مومیوند ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود.