جزئیات بازگشایی دیزنی لندِ شانگهای

بعد از گذشتن ماه‌ها از بسته بودن پارک‌های دیزنی لند ، به دلیل شیوع ویروس کرونا کمپانی والت دیزنی به تازگی جزئیات جدیدی را از چگونگی بازگشایی این مکان‌ها ارائه داده است.

اخبار فرهنگ و هنر - این مکان از اواخر ماه ژانویه و همزمان با شیوع کرونا بسته شده بود. همینطور دیگر پارک‌های این کمپانی در سراسر جهان اما بازگشایی دیزنی لند شانگ‌های نشان دهنده بازگشایی دیگر مکان‌های مختلف متعلق به دیزنی در مناطق دیگر است.

آندرو بولشتاین، معاون رئیس پارک شانگهای می‌گوید: در طول زمان آماده سازی برای بازگشایی، کاری که انجام دادیم این بود که شرایط مختلفی را برای برقراری امنیت و محیطی سالم در پارک مورد بررسی قرار دادیم.

بازگشایی اوایل این هفته اعلام شده بود، اما تدابیر سلامتی جدید مشخص نشده بودند. پارک شانگهای در حدود ۸۰ هزار نفر ظرفیت دارد، اما تحت محدودیت‌های جدید دولت، این کشور باید ظرفیت را تا ۳۰ درصد جمعیت اصلی کاهش دهد که در واقع جمعیتی در حدود ۲۴ هزار نفر را شامل خواهد شد. دیزنی نیز متعهد شده که با جمعیت کمتری از میزان تعیین شده، کار خود را آغاز می‌کند و در هفته‌های آتی میزان حضور بازدیدکنندگان را به ۳۰ درصد خواهد رساند.

گفته می‌شود که عوامل و اعضا در این پارک حضور خواهند داشت و رعایت فاصله اجتماعی را به بازدیدکنندگان متذکر خواهند شد؛قوانین جدید شامل چک کردن دمای بدن و همچنین اضافه کردن برچسب‌ها و علامت‌های رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مکان‌های مختلف است.

بلیت اولین روز‌های بازگشایی پارک شانگ‌های از روز پنجشنبه شروع به فروش کرد و تمامی بلیت‌ها خیلی زود به فروش رفتند.