«رو در رو» یک فیلم شلوغ، هزینه‌بر و پربازیگر

حسین شهابی کارگردان و تهیه‌کننده سینما با اشاره به پروژه سینمایی تازه‌ای که در دست ساخت دارد، گفت: اواخر سال گذشته پروانه ساخت فیلم سینمایی « رو در رو » صادر و بلافاصله پیش تولید این فیلم سینمایی آغاز شد که در نهایت به دلیل شیوع ویروس کرونا این پروژه نیز مانند دیگر پروژه‌های سینمایی متوقف شد.

اخبار فرهنگ و هنر - وی با اشاره به اینکه «رو در رو» درباره مشکلات و مسائل جوانان است، بیان کرد: نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی این فیلم را خود برعهده دارم.

این کارگردان تاکید کرد: در صورت مناسب بودن شرایط، فیلمبرداری این پروژه تابستان ۹۹ آغاز می‌شود. در واقع این فیلم سینمایی یک فیلم شلوغ، هزینه‌بر و پربازیگر است و باید صبر کنیم تا شرایط به حالت عادی بازگردد.

وی با تاکید بر اینکه «رو در رو» در تهران فیلمبرداری می‌شود، بیان کرد: این فیلم سینمایی دارای ۱۰ شخصیت اصلی است که درگیر ماجرایی می‌شوند.

شهابی درباره دیگر پروژه‌ای که برعهده دارد، گفت: یک فیلم کوتاه ۱۵ دقیقه‌ای را به‌عنوان تهیه‌کننده به سرانجام رسانده‌ام که کارگردانی آن را نسرین گل ریحان برعهده داشته است.

وی بیان کرد: این فیلم کوتاه درباره یک خانم خبرنگار جنگی است که به سوریه می‌رود و در آنجا درگیر مشکلاتی می‌شود.

شهابی در پایان گفت: این فیلم کوتاه برگرفته از واقعیات است اما به‌صورت مستند یک اتفاق خاص را روایت نمی‌کند. این فیلم کوتاه برای حضور در جشنواره‌های خارجی آماده می‌شود.