ماجرای زندگی مداحی که به «خرم شهر» آمد

در ایام ماه مبارک رمضان برنامه زنده «خرم‌ شهر» از شبکه سلامت روی آنتن می‌رود. «خرم شهر» برنامه ای گفتگو محور است و هر روز با دعوت از یک مهمان روایتگر قصه آدم های متفاوت در جامعه است؛ افرادی کمتر شناخته شده هستند.

اخبار فرهنگ و هنر - این برنامه گفتگومحور هر روز ساعت ۱۹ به صورت زنده با اجرای محمدحسین امیدی پخش می شود.

محمد فصولی مداح اهل بیت که به زبان های عربی و فارسی مداحی می کند مهمان برنامه شب گذشته ۲۷ اردیبهشت ماه برنامه «خرم شهر» بود و درباره اتفاقات تلخ و شیرین زندگی خود صحبت کرد.

فصولی در ابتدای برنامه درباره بیماری دخترش گفت: دخترم یک ساله بود که دچار بیماری شد، سخت ترین لحظه من زمانی بود که موهای دخترم را با ریش تراش کوتاه کردم. خوشبختانه بعد از مدتی دخترم را عمل کردند، لحظات سختی را سپری می کردیم. صبرم تمام شده بود و خدا را صدا می زدم اما خداروشکر حال دخترم خوب شد.

فصولی درباره شرایط جسمانی خود نیز بیان کرد: من مداحی می کردم اما سال ها قبل دچار مشکل شدم و نتوانستم بخوانم. دچار حسرتی شده بودم و در مجالس حضور پیدا می کردم و نمی توانستم مداحی کنم. شب قبلی که می خواستم عمل کنم در حسینیه خوابیده بودم و در عالم خواب خانمی را دیدم که برای من دعا می کردند. از خواب که بیدار شدم با یک قوت قلب به بیمارستان رفتم و خداروشکر آن تومور از بین رفت‌.

فصولی در پایان درباره حادثه تلخ دیگر زندگی اش توضیح داد: به دلیل شیوع کرونا پدرم به این بیماری مبتلا شد. شنیدن این خبر بسیار سخت بود اما با تلاش پزشکان پدرم بعد از مدتی بهبود پیدا کرد که از اینجا از تک تک کادر درمان که این روزها زحمت می کشند، تشکر می کنم.

تیتراژ ابتدایی این برنامه را مصطفی پاشایی بر اساس ترانه‌ای از حامد عسکری خوانده، حمید عابدی خواننده آیتم‌های برنامه است و تیتراژ پایانی نیز مناجاتی با حال و هوای ماه مبارک مضان و با نوای محمدحسین پویانفر است.