انتقاد «رئیس جمهور آمریکا» از ترامپ!

«بیل پولمن» هنرپیشه نقش « رئیس جمهور آمریکا » در فیلم «روز استقلال» از ترامپ بابت استفاده از بخشی از این فیلم که شدیدا نیز تدوین و دستکاری شده انتقاد کرد. او با کنایه ابراز داشت که نمی خواهم کسی حتی صدایم در این فیلم را برای بهره در انتخابات ریاست جمهوری استفاده کند.

اخبار فرهنگ و هنر- رئیس جمهور دونالد ترامپ روز شنبه یک کلیپ ویدیویی به شدت تغییر یافته از فیلم «روز استقلال» به اشتراک گذاشت که در آن به نظر می رسد که وی سخنرانی نمادین را از رئیس جمهور ایالات متحده ارائه می دهد.

ترامپ نه تنها تحت اضافه شده، بلکه دیگران از جمله تد کروز و دونالد ترامپ جونیور و چهره های تلویزیونی فاکس نیوز ، تاکر کارلسون و شان هانیتی نیز در این جمع حضور دارند.

پست ویدیویی رئیس جمهور ۵۰ هزار بار ریتوئیت شده و بیش از ۱۵۳ هزار لایک داشته است.

«بیل پولمن»، هنرپیشه که در فیلم «روز استقلال» در نقش «توماس جی ویتمور» رئیس جمهور بازی کرده، از جمله کسانی بود که این کلیپ را دید و واکنش نشان داد.

پولمن به هالیوود ریپورتر گفت: صدای من متعلق به کسی به جز خود من نیست و من نامزد ریاست جمهوری نیستم.

فقط چهره ترامپ در ویدئویی که او به اشتراک گذاشته است قرار گرفته اما صدا هنوز صدای پولمن در فیلم است. هنوز مشخص نیست که چرا ترامپ به صورت غیرقانونی این بخش از فیلم را اینچنین تغییر داده و تصویر خود را با تدوین به آن افزوده است.

در این فیلم که با نقش آفرینی «بیل پولمن»، «ویل اسمیت» و «جف گلد بلوم» ساخته شده، رئیس جمهور ویتمور سخنرانی باشکوه را در برابر سربازان قبل از حمله به مهاجمان بیگانه به تصویر می کشد.

دنباله این فیلم سینمایی در سال ۲۰۱۶ با عنوان «روز استقلال: بازخیز»(Independence Day: Resurgence) اکران شد.