تردستی شرکت کننده«عصر جدید» داوران را شوکه کرد/ فیلم

ویروس کرونا مشکلات متعددی را برای برنامه سازان تلویزیون ایجاد کرده است و ضبط برنامه‌هایی مثل «عصر جدید» که نیاز به حضور تماشاگران دارد را دچار مختل کرد، اما احسان علیخانی و گروهش بعد از حدود دو ماه با عصر جدید برگشتند.

اخبار فرهنگ و هنر - شب گذشته احسان علیخانی درباره بازگشت تماشاگران «عصرجدید»در برنامه های آینده صحبت کرد.

 

هیجان و رقابت شرکت کنندگان « عصرجدید » پابرجاست و شرکت‌کننده‌های قسمت دهم از دور مقدماتی فصل دوم باهم رقابت کردند.

گروه « ضربان»، نخستین اجرای قسمت دهم روی صحنه آورد. این گروه در فصل اول «عصرجدید»ضربدر قرمز گرفت، اما شکست نخورد و دوباره قوی‌تر برگشت. آن‌ها توانستند با اجرای خوب در فصل دوم  رای مثبت داوران را دریافت کنند.

 

البته امین حیایی ابتدا رای منفی داده بود، اما سرپرست گروه «ضربان» از امین حیایی برای شرکت در چالش فوق سنگین و کپسولی دعوت کرد و حیایی بعد از این چالش نظرش را تغییر داد و رای منفی خود را مثبت کرد.

شرکت کننده دوم امیرعلی پوردست روی صحنه عصر جدید آهنگ «ناردونه» اجرا کرد ، فقط یک رای منفی گرفت.

 

علی جعفری، سومین اجرای قسمت دهم از دور مقدماتی فصل دوم را به عهده داشت. این شرکت کننده با ۴۲تا کارت ساده توانست تردستی‌های  پیچیده‌ای را انجام دهد که مورد توجه داوران قرار گرفت.

بهاره سرگل‌زایی شرکت کننده‌ای که از بم آمده بود ،او در حوزه دوبله اجرای قابل قبولی را داشت و  توانست تایید داوران را بگیرد.

گروه «شهریار» با اجرای خوب چهار رای مثبت از داوران دریافت کردند. دوتا پسربچه خوشتیپ با مو‌های خوشرنگ و خوش‌حالت در این گروه مورد توجه قرار گرفت.

در پایان قسمت دهم گروه «ضربان»و بهاره سرگل‌زایی با رای داوران به مرحله بعدی راه پیدا کردند.

فصل دوم مسابقه «عصر جدید» با اجرای احسان علیخانی داوری امین حیایی، آریا عظیمی‌نژاد ، سید بشیر حسینی و رویا نونهالی هر هفته شنبه و یکشنبه  ها  روی آنتن شبکه سه می‌رود.

 

حجم ویدیو: 24.36M | مدت زمان ویدیو: 00:06:08