شکست مفتضحانه سری جدید انیمیشن «ترول»

جدیدترین مجموعه تصاویر از فیلم سینمایی «تور جهانی ترول‌ها» منتشر شد، این اثر انیمیشنی کمدی موزیکال ساخته دریم‌ورکس که بعد از توقف اکران بار دیگر آماده اکران در سینماها می شود، این انیمیشن در دنباله نسخه سال ۲۰۱۶ این اثر اکران می‌شود.

اخبار فرهنگ و هنر - «تور جهانی ترول‌ها» پیش از شیوع کرونا با فروش فاجعه بار ۲ میلیون دلاری روبرو بود، اتفاقی که شکستی عظیم برای دریم ورکس محسوب می‌شود. کارگردان این فیلم والت دورن است و از صدای بازیگرانی چون جاستین تیمبرلیک، جیمز کوردن، آنا کندریک، جیمز کوردن و ریچل بلوم در آن استفاده‌ شده‌ است. تاریخ اکران این فیلم ۱۷ آوریل ۲۰۲۰ است.

این انیمیشن چهار سال بعد از ترول ۲۰۱۶ را نشان می‌دهد، پاپی و برنچ کشف می‌کنند که آن‌ها جزو شش قبیله مختلف ترول هستند که در ۶ کشور مختلف پراکنده شده اند، و هرکدام به یکی از اشکال موسیقی اختصاص دارند از جمله: پاپ، فانک، کلاسیک، تکنو، کانتری و راک، بنابراین آن‌ها با دنیای بزرگتری رو به رو خواهند بود.

ملکه بارب، به کمک پدرش کینگ ترش، یکی از اعضای پادشاهی بزرگ، می‌خواهد انواع موسیقی دیگر را نابود کند و تنها پادشاهی خودش پا بر جا باشد و راک سلطنت کند.

پاپی و دوستانش با همکاری یکدیگر و بقیه ترول‌ها سعی دارند تا جهان را نجات دهند و در مقابل بارب قرار بگیرند. زندگی ترول‌ها بسیار شاد و هیجان انگیز است و آن‌ها مدام در حال آهنگ خواندن و شادی کردن هستند، و پاپی شادترین و محتاط‌ترین ترول متولد شده در دنیای ترول‌ها است.

آنا کندریک به عنوان پاپی، جاستین تیمبرلیک به عنوان شعبه، استر دین به عنوان Legsly، ایکنا پاپ به عنوان ساتن و چنیل، کونال نایار به عنوان گای الماس، کنان تامپسون در نقش Tiny Diamond، ران فونچ به عنوان کوپر، جیمز کوردن به عنوان بیگی، آنتونی راموس به عنوان کینگ ترولکس و گوستاوو دادامل در نقش ترولزارت صداپیشگی را بر عهده دارند.