مهمان امشب برنامه دورهمی جمعه ۱۶ خرداد ۹۹

برنامه پرببینده و جذاب دورهمی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری که از ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ در شبکه نسیم شروع به پخش کرد؛ ویژه برنامه دورهمی که آخر هفته‌ها پخش می‌شود از شبکه نسیم توانسه لحظات خوشی را برای مردم ایجاد کند. در ادامه این خبر با ساعت پخش دورهمی و مهمان امشب دورهمی جمعه ۱۶ خرداد ۹۹ آشنا خواهید شد.

اخبار فرهنگ و هنر- ویژه برنامه دورهمی در ایام نوروز ۹۹ هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم پخش میشد، حال در ایام ماه رمضان ۹۹ همانند قبل به روال سابق برگشته و آخر هفته‌ها چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه شب‌ها روی آنتن شبکه نسیم پخش می‌شود.

گفتنی است مهران مدیری در هر قسمت از دورهمی میزبان یک بازیگر، خواننده و یا چهره مشهور می‌شود که با پرسیدن سوالات شخصی و چالشی از مهمان برنامه را خیلی جذاب‌تر و دیدنی‌تر کرده است.

مهمان امشب برنامه دورهمی ۱۶ خرداد ۹۹

مهمان امشب برنامه دورهمی جمعه ۱۶ خرداد ۹۹

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری امشب (جمعه ۱۶ خرداد) میزبان احترام برومند بازیگر سینما و تئاتر است. برنامه دورهمى امشب با حضور احترام برومند بازیگر سینما و تئاتر، ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

بیوگرافی کوتاه از احترام برومند

 

مهمان امشب برنامه دورهمی جمعه ۱۶ خرداد ۹۹


احترام برومند متولد ۱۳۲۶ در تهران است. او مجری برنامه‌ی کودک تلویزیون ایران پیش از پیروزی انقلاب بود.

او از سال ۱۳۴۶ با برنامه کودک در تلویزیون فعالیت هنری خود را آغاز کرد و به مدت ۱۱ سال یعنی تا سال ۱۳۵۸ به این فعالیت ادامه داد.

پس از انقلاب چند نوار قصه برای بچه‌ها منتشر کرد و همچنین در فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا ساخته رسول صدرعاملی نقشی فرعی داشت.

او پس از سال‌ها دوری از صحنه در نهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۹ به عنوان مجری در جشن انجمن تئاتر کودک و نوجوان حضور یافت.

 

مهمان امشب برنامه دورهمی جمعه ۱۶ خرداد ۹۹


زمان پخش و تکرار دورهمی


در انتها لازم به بیان است برنامه دورهمی روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۳ از شبکه نسیم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد. تکرار دورهمی در ساعت‌های ۶ صبح، ۱۱ صبح و ۱۷ بعدازظهر روز بعد باز پخش خواهد شد.