تغییر در زمان پخش برنامه «بازیمون»

سینا شریفی تهیه‌کننده مسابقه تلویزیونی «بازیمون»، درباره ویژگی این برنامه سرگرم‌کننده شبکه سه گفت: «بازیمون» ایجاد سرگرمی و آگاهی بخشی تاریخی را محور خود قرار داده است. ساختار مسابقه‌ای این برنامه بر اساس اتاق فرار است؛ به گونه ای که در آن گروه ها در اتاق‌های مختلف درگیر حل معما‌ می‌شوند. داستانی که گروه‌های مختلف  در مسیر مسابقه طی می‌کنند، یک روایت تاریخی است که برای آگاهی بخشی به نسل جوان طراحی می شود.

اخبار فرهنگ و هنر - وی درباره رویکرد اصلی این مسابقه بیان کرد: رویکرد اصلی «بازیمون» تأثیرگذاری بر مخاطبانی است که برخی از اصول اولیه کنترل و مهارت خود  از جمله امید، تمرکز، رهبری، تصمیم گیری و ریسک پذیری را خوب نمی‌دانند.

این تهیه کننده درباره لوکیشن مسابقه «بازیمون» بیان کرد: اتفاقات این مسابقه در یک هتل رمز آلود که بعد زمان و مکان ندارد، رخ می‌دهد. در هر برنامه ۳ گروه ۴ نفره به عنوان افراد باهوش جهت حل معما‌ها فعالیت می‌کنند.

شریفی درباره عوامل این برنامه هم اظهار کرد: برنامه «بازیمون» به تهیه کنندگی عباس اختری و من تولید شده؛ ما از استعداد‌های برتر برنامه «عصر جدید» هم استفاده کرده‌ایم. بازیگران «بازیمون» سعید فتحی روشن (ذهن خوان)، مجید ترکمان، سید علی زرگر، عارفه عسکری، ناهید عساکره، شکوفه عزیزی، سید سالار میرکریمی و حامد زارعان هستند.

وی با اشاره به تغییر زمانی پخش این برنامه تلویزیونی گفت: زمان پخش برنامه «بازیمون» تغییر کرده و قرار است هر هفته روز‌های شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه سه پخش شود.  تاکنون ۱۸ هزار نفر برای حضور در این مسابقه ثبت نام کرده‌اند که پس از ارزیابی های لازم، در برنامه حضور پیدا می‌کنند.

گفتنی است حسین باقریان (مدیر تولید)، حسین مجد (طراح دکور صحنه و لباس)، امیر ابیلی (سردبیر) و محمد رعیت پور (نویسنده) از دیگر عوامل مسابقه «بازیمون» هستند.