آخرین اخبار کرونا روی آنتن برنامه پرطرفدار «طبیب»

 برنامه طبیب شنبه ۱۷ خرداد میزبان پزشک جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری بود و تاثیر ویروس کرونا بر کلیه و کبد را برای مخاطبین بازگو کرد و همچنین مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشو به طبیب آمده و طرح جدید اورژانس برای بیماران قلبی را تشریح کرد.

اخبار فرهنگ و هنر - «طبیب» که هر روز پذیرای یک پزشک و تخصص ویژه است و یک موضوع پزشکی خاص را بررسی می‌کند روز یکشنبه ۱۸ خرداد با حضور دکترای متخصص بیماری‌های عفونی آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به ویروس کرونا را بررسی کرد و پزشکی دیگر با تخصص روانشناسی موضوع کنترل هیجانات را به همراه پاسخگویی به سوالات مخطبین پیگیری کرد.

همچنین در روز دوشنبه ۱۹ خرداد پزشک جراح و متخصص زنان و زایمان با موضوع مشکلات و بیماری‌های رایج زنان و همچنین دکترای متخصص فیزیولوژی ورزشی و رییس انجمن ورزش مادران و خانواده کشور با موضوع ورزش‌های مناسب زنان باردار مهمان آنتن شبکه سه در برنامه «طبیب» خواهند بود.

«طبیب» همچنین در روز سه شنبه ۲۰ خرداد پذیرای دکترای فوق تخصص گوارش و کبد با موضوع ریفلاکس و حکیم فیزیوتراپیست با موضوع مشکلات و دردهای آرنج خواهد بود و به سوالات مخاطبین در این خصوص این دو موضوع پاسخ خواهد داد.

برنامه تلویزیونی «طبیب» در روز چهارشنبه ۲۱ خرداد میزبان متخصص طب ایرانی با موضوع گرمازدگی خواهد بود و یه سوالات مربوط به این موضوع پاسخ خواهد داد و موضوع سنگ کلیه را با پزشک متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری بررسی خواهد کرد.

بخش معرفی دمنوش‌ها و غذاهای ارزان و پر خاصیت، آیتم ورزش در خانه، گزارش از سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با مسایل روز پزشکی و نگاهی آماری به وضعیت کرونا در کشور از دیگر بخش های هر قسمت «طبیب» است.

این برنامه گفتگو محور با هدف اطلاع‌رسانی و پیشگیری در حوزه سلامت  و درمان هر روز میزبان متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی  می باشد که به تهیه کنندگی علی زاهدی تولید شده و اجرای آن برعهده پیمان طالبی است.

«طبیب» هر روز از شنبه تا چهارشنبه در ساعت ۱۱:۳۰ صبح به مدت ۶۰ دقیقه بصورت زنده از آنتن شبکه سه پخش می‌شود.