حسام منظور هم بازی ملیکا شریفی‌نیا در «نجلا شد»

خیرالله تقیانی‌پور که سابقه کارگردانی تئاتر را در کارنامه خود دارد، اولین سریال تلویزیونی خود را با محوریت جوانان و خانواده روز پنجشنبه ۲۹خرداد جلوی دوربین می‌برد.

اخبار فرهنگ و هنر - تقیانی پور با اعلام خبر تصویربرداری درباره داستان سریال گفت: قصه عاشقانه در بستر درام و حول محوریت امام حسین (ع) و عاشورا روایت می‌شود. قصه‌ طراحی شده پرتعلیق و پر کشمکش است که در سال ۵۸ می‌گذرد و تحولات ‌جامعه، یک سال بعد از انقلاب و یک سال قبل از جنگ تحمیلی در کار دیده می‌شود.

وی درباره فیلمنامه و ارتباط با نویسندگان توضیح داد: جلسات متعددی با آقایان سید حسین امیرجهانی و مهدی حمزه داشتم و به اشتراکات خوبی رسیدیم و منجر به نگارش سریال توسط عزیزان شد.

تقیانی پور در پاسخ به این پرسش که برای اولین تجربه ساخت سریال چه تمهیداتی برای اقبال مخاطب اندیشیدید گفت: تجربه سریال‌سازی در رسانه ملی نشان داده هرگاه مجموعه با مضمون خانواده و جوان آماده شود، با اقبال مواجه ‌شده که ما هم تلاشمان این است که این فاکتورها برای جذب بیننده را رعایت کنیم.

وی درباره روند ساخت و ساز دکور برای سریال توضیح داد: برای نمایش مناسب دهه ۵۰ مجبور به دکورسازی بودیم. بخشی از دکورها در بوستان ولایت آماده شده و بخشی در هشتگرد که کار با حضور حسام منظور (عبد)، سارا رسول زاده، سوگل طهماسبی (ثریا) و مصطفی ساسانی در بوستان ولایت جلوی دوربین می‌رود. بعد از تصویربرداری این بخش‌ها راهی آبادان و خرمشهر خواهیم شد تا بخش‌های جاده ای و پیاده‌روی ‌اربعین را تصویربرداری کنیم.

« نجلا » به همت شبکه سه و مرکز سیمافیلم تولید و برای ایام اربعین در نظر گرفته شده است.

این مجموعه پربازیگر است و از بازیگران شناخته شده و با تجربه گرفته تا افرادی که کمتر دیده شده، در این اثر تلویزیونی در کنار هم خواهند بود. تاکنون آزیتا حاجیان، حسام منظور ، هدایت هاشمی، ملیکا شریفی‌نیا ، سارا ‌رسول‌زاده، سوگل طهماسبی، سیروس همتی، سید مهرداد ضیایی،‌ مصطفی ساسانی، جواد پورزند، علی غابشی و مرتضی شاکر برای بازی در نقش‌های این مجموعه معرفی شدند.