آخرین وضعیت ساخت فیلم «یک بغل دریا»

بهمن کامیار کارگردان و تهیه‌کننده سینما درباره فیلم سینمایی «یک بغل دریا» که به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده است، گفت: ما پیش تولید این فیلم سینمایی را تا یکی دو هفته دیگر آغاز می‌کنیم و طبق برنامه‌ریزی که انجام داده‌ایم شهریورماه کار ساخت را شروع می‌کنیم. ضمن اینکه ۲۵ درصد از فیلمبرداری این اثر در تهران و بقیه در شمال کشور انجام می‌شود.

اخبار فرهنگ و هنر - وی با اشاره به اینکه « یک بغل دریا » یک درام عاشقانه- معمایی است، توضیح داد: این فیلم به آثار قبلی من نزدیک نیست و داستانش کاملاً در یک بستر معماگونه روایت می‌شود. به نظرم تولید فیلم در ژانر معمایی در سینمای ما کم است و از این لحاظ «یک بغل دریا» می‌تواند اثری متفاوت باشد.

کامیار با اشاره به وضعیت کرونا در کشور و تاثیر این بیماری بر فعالیت‌ها گفت: کرونا کار ساخت فیلم را سخت می‌کند ولی ما کمی به اخباری که به دستمان می‌رسد امیدواریم و فکر می‌کنم تا زمانی که بخواهیم فیلمبرداری را شروع کنیم، ممکن است وضعیت بهتر شود البته نمی‌دانم این امیدواری به‌جاست یا نه. اما امیدوارم تا آن زمان واکسن کرونا کشف شود. البته حتی اگر این اتفاق هم رخ ندهد ما سعی می‌کنیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کار بپردازیم.

این کارگردان در پایان مطرح کرد: من فکر می‌کنم باید خودمان را با این شرایط وفق دهیم به هر حال کرونا رفتنی نیست و ما باید یاد بگیریم که با آن همزیستی داشته باشیم.