آنچه در «عصر جدید» دیشب گذشت/ حادثه ای ناگوار برای یکی از شرکت کنندگان

در قسمت بیستم از مرحله مقدماتی برنامه « عصر جدید »، شرکت‌کنندگان در حوزه‌های مختلف هنر خود را به نمایش گذاشتند.

اخبار فرهنگ و هنر - یکی از اجرا‌های دیشب، خوانندگی نوجوان ۱۲ ساله‌ای بود که احساسات داوران را برانگیخت. آریا عظیمی‌نژاد در همان ثانیه‌های ابتدایی این اجرا، چراغ سفید را برای این شرکت کننده روشن کرد و در نهایت «مهدی» توانست چهار رأی مثبت داوران را کسب کند.

اما یکی از جالب‌ترین بخش‌های این قسمت توضیحات این شرکت‌کننده درباره نحوه تمرینش برای اجرا بود؛ مهدی در اتاقش به جای علیخانی و داوران عصر جدید، اشیایی را قرار داده بود تا این گونه فضاسازی لازم برای اجرای خود را ایجاد کند.

شب گذشته، داریوش سوسنی هم توانست با تفکر و تأمل، استفاده از دو پارچه و انجام چندین حرکت مفهومی بین زمین و آسمان، آرامشی عجیب به مخاطبانش منتقل کند. این شرکت کننده چهار رأی مثبت را از داوران دریافت کرد.

در ادامه، سجاد اسماعیلی نوجوان اصفهانی، با لهجه شیرین و قصه بانمک خود، استندآپ کمدی موفق و خنده‌داری را اجرا کرد. او در این اجرا، خاطرات جالب و مشترک همه ما از مدرسه را روایت کرد. این شرکت کننده در میانه اجرای خود سوالی را از بشیر حسینی پرسید؛ اما داور عصر جدید جوابی نداد و تماشاگران به جای او پاسخ گفتند. این نوجوان در ادامه به طنز گفت: همه جواب دادند بجز آقای حسینی که اتفاقاً معلم است!

اما در آخرین قسمت مرحله مقدماتی عصر جدید، اتفاقی بی‌خبر از راه رسید و یکی از شرکت‌کننده‌های گروه پارسوماش حین اجرا مصدوم شد؛ البته اورژانس و نیرو‌های امدادی لازم او را سریع به بیمارستان منتقل کردند و اتفاق بدی نیفتاد.


اتفاق ناگوار در عصر جدید/ مصدوم شدن یک گروه+فیلم


گروه اَشکال هم آخرین اجرای قسمت بیستم از دور مقدماتی فصل دوم را به پاس قدردانی از زحمات کادر درمان روی صحنه بردند. اجرایی که هنرنمایی با زبان بدن بود؛ روایتی از ایثارگری کادر درمان در بازگرداندن سلامت به جامعه در مقابله با کرونا!

در پایان قسمت بیستم دور مقدماتی فصل دوم «عصر جدید»، با رأی داوران داریوش سوسنی، سجاد اسماعیلی و گروه اَشکال به مرحله بعد راه پیدا کردند.

گفتنی است شب گذشته احسان علیخانی زنگ طلایی را برای گروه پسران نینجا به صدا درآورد این گروه، بدون نیاز به رأی داوران به مرحله بعد «عصر جدید» راه یافتند.

فصل دوم مسابقه «عصر جدید» با اجرای احسان علیخانی، داوری امین حیایی ، آریا عظیمی‌نژاد، سید بشیر حسینی و رویا نونهالی هر هفته شنبه و یکشنبه‌ها حوالی ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه سه می‌رود.