مدیری ادامه «قهوه تلخ» را می‌سازد

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، مهران مدیری و تهیهکنندگان سریال قهوه تلخ روز گذشته -۲۹ فروردینماه- به همراه تمامی عوامل این مجموعه شامل بازیگران و عوامل تولید، در لوکیشن این سریال گرد هم آمدند و با انجام برنامهریزی و تنظیم مجدد قراردادها، گام اول تولید ادامه این سریال را برداشتند.

وفا ملک‌زاده ضمن تائید این خبر در گفت‌و‌گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، تصریح کرد: توزیع سری جدید «قهوه تلخ» از روز ۱۰ اردیبهشت آغاز می‌شود و مثل سابق هر هفته سه قسمت از کار توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: اولین سری که بنا بر توزیع آن را داریم، سری ۲۶ است که مدتی پیش به صورت قاچاق وارد بازار شده بود و در ادامه و هفته‌های بعد قسمت‌های جدید تولید و توزیع خواهند شد.

ملک‌زاده توضیح داد: خشایار الوند و امیرمهدی ژوله در حال نگارش ادامه داستان قهوه تلخ هستند و هنوز مشخص نیست این داستان در چند قسمت به پایان برسد. تصویربرداری نیز هفته آینده با حضور همان بازیگرانی که پیش از این در سریال حضور داشتند، و از کاخ آغاز خواهد شد.

مجموعه قهوه تلخ از ۲۳ شهریور ۱۳۸۹ در بسته‌بندی‌های سه قسمتی در شبکه نمایش خانگی توزیع شد اما در پایان مجموعه بیست و پنجم سریال مهران مدیری کارگردان سریال در ویدیویی پیش از فیلم ضمن سپاسگزاری از مردم به خاطر همراهی ایشان از آنان خواست که تا یک ماه دیگر منتظر سری جدید مجموعه با حال و هوای جدیدتری باشند وی دلیل آن را یکنواخت شدن قهوه تلخ خواند. اما پس از گذشت چندماه وعده مهران مدیری تحقق نیافت و مجموعه ۲۶ به صورت قاچاق به بازار آمد.

در تاریخ ۲۴ آذر ۱۳۹۰ پیام کوتاهی از طرف قهوه تلخ به شرکت کنندگان قرعه کشی مبنی بر لو رفتن سری ۲۶ سریال قهوه تلخ ارسال شد. در این پیام از مردم خواسته شده بود از خرید نسخه تقلبی خودداری نمایند و منتظر نسخه اصل بمانند. همین موضوع کار را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشاند و قرار شد تا روشن شدن تکلیف نسخه قاچاق، ادامه ساخت متوقف شود.

در نهایت اعلام شد که عاملان قاچاق قهوه تلخ دستگیر و به سزاری اعمالشان رسیدهاند و با رفع توقف تولید، سازندگان سرانجام پس از وقفهای طولانی ادامه سریال را میسازند.