آموزش ساخت ماسک خانگی در «به خانه بر می‌گردیم»

برنامه «به خانه بر می‌گردیم» با هدف کمک به قطع زنجیره بیماری کرونا به پویش مردمی «من هم ماسک می‌زنم» از امروز دوشنبه ۱۶ تیر می پیوندد.

اخبار فرهنگ و هنر - برنامه « به خانه بر میگردیم » از ابتدای هفته با موضوع «فرهنگ مطالعه» هر روز حوالی ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه از شبکه ۵ سیما پخش می شود.

این برنامه در کنار موضوع اصلی که برای خود برگزیده با توجه به سیاست‌های کشور مبنی بر اجباری شدن استفاده از ماسک، پلی‌بک‌هایی با همین مضمون برای مخاطبان آماده کرده و به آنها آموزش ساخت ماسک خانگی و امن را ارائه داده است.

به جز آموزش‌هایی که در قالب پلی‌بک به مخاطبان برای ساخت ماسک خانگی داده شده، میز هنری این برنامه با حضور یک جهادگر عرصه تولید ماسک به آموزش دقیق ساخت ماسک‌های خانگی می پردازد. بر همین اساس اسلام محمدی‌زاده دوخت ماسک خانگی را آموزش خواهد داد.

اما در ادامه برنامه و پیگیری موضوع هفتگی تعیین شده یعنی «فرهنگ مطالعه» فرشاد نجفی‌پور روانشناس برنامه لزوم مطالعه و آگاهی پدران را گوشزد خواهد کرد.

در بخش پزشکی محمدتقی حلی‌ساز متخصص طب فیزیکی و توانبخشی قرار است درباره خواب رفتن انگشتان صحبت کرده و حسین زنجانی در آشپزخانه «به خانه بر می‌گردیم» نوعی سالاد تابستانی با هندوانه آموزش دهد.

برنامه «به خانه بر می‌گردیم» کاری از گروه خانواده و کودک است که امروز راحله امینیان و محمد نظری اجرای برنامه را برعهده خواهند داشت.