سپند امیرسلیمانی میزبان محیط‌بانی که تا پای مرگ رفت

در دوازدهمین قسمت از فصل دوم برنامه «مکث» که پنجشنبه شب ساعت ٢٢:٣٠ بعد از اخبار از شبکه دو سیما پخش خواهد شد، سپند امیرسلیمانی میزبان جواد سلیاری محیط‌بان فداکاری است که از هیچ کوششی برای دفاع از محیط زیست و حیوانات دریغ نمی‌کند. او در راه انجام وظیفه و عشق به محیط زیست کشورمان حتی تا پای مرگ پیش رفته است.

اخبار فرهنگ و هنر - ماجراهای شنیدنی این محیط‌ بان جوان را از درگیری با شکارچیان و قبول نکردن رشوه‌های کلان تا مورد حمله خرس و پلنگ قرار گرفتن را در این قسمت از برنامه «مکث» ببینید و بشنوید.

سری جدید برنامه « مکث » همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود، قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر امیرمحمد زند، گلاره عباسی، رضا فیاضی، سپند امیرسلیمانی، امین زندگانی ، سعید شیخ‌زاده، پرویز پورفلاحی، رضا رفیع، فریبا متخصص، فرناز رهنما، الهام پاوه‌نژاد، داریوش کاردان، رسول نجفیان، گیتی خامنه، مریم سعادت ، رضا رفیع و ... صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می‌شود.