«هایلایت» در صف اکران آنلاین/ «سه کام حبس» فعلاً اکران نمی شود

ساسان سالور تهیه‌کننده سینما، درباره آخرین وضعیت اکران آنلاین « هایلایت »، گفت: قرار بود هفته گذشته اکران آنلاین این فیلم آغاز شود که نشد. این روزها آماده‌سازی موارد تبلیغاتی آن در حال انجام است و «هایلایت» به زودی اکران آنلاین خواهد شد.

اخبار فرهنگ و هنر - او درباره اکران عمومی « سه کام حبس » هم بیان کرد: فعلاً در شرایط مناسبی برای اکران عمومی قرار نداریم. به همین دلیل برنامه ریزی خاصی برای آن انجام نداده ایم. اکران فیلم در این شرایط کرونایی و استقبال کم مخاطبان، بازدهی ندارد.

گفتنی است؛ «هایلایت» به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه کنندگی ساسان سالور، در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت. این فیلم درامی عاشقانه را با مضمون اجتماعی روایت می‌کند. پژمان بازغی ، آزاده زارعی، سام قریبیان، الهه حصاری ، مینا وحید و جمشید هاشم پور از بازیگران اصلی این پروژه هستند.

فیلم سینمایی «سه کام حبس» هم به نویسندگی و کارگردانی سامان سالور و تهیه کنندگی ساسان سالور است. محسن تنابنده ، پریناز ایزدیار ، سمیرا حسن پور، متین ستوده، محمود نظرعلیان، یدالله شادمانی، محمد اشکان فر و علیرضا مهران بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت. در خلاصه داستان آن آمده: زندگی در عین زیبایی و سادگی، گاهی با اتفاقی چنان پیچیده می‌شود که بیرون آمدن از مسائل و مشکلاتش سخت است.