کاشانی: صادقی سرمایه سایپا است

عصر امروز دوشنبه ٣٠ تیرماه، نشست صمیمانه‌ای میان حبیب کاشانی، مدیرعامل باشگاه سایپا و اعضای تیم فوتبال بزرگسالان برگزار شد.

اخبار ورزشی- حبیب کاشانی، مدیرعامل باشگاه سایپا ضمن خداقوت به کادرفنی، بازیکنان، پزشکان و اعضای پشتیبانی تیم فوتبال بزرگسالان باتوجه به طولانی بودن و مشکلات این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، نتایج بدست آمده در چهار مسابقه گذشته را مناسب توصیف کرد.

مدیرعامل باشگاه سایپا با حمایت از سرمربی جوان تیمش ابراز داشت: ابراهیم صادقی سرمایه سایپا است و ایشان یکی از محفوظ ترین و با شخصیت ترین مربیانی است که من در طول عمر حضورم در ورزش دیده ام.

وی خطاب به بازیکنان اعلام داشت: مدیریت باشگاه اعتماد کامل به سرمربی خود دارد و شما هم باید جواب اعتماد او به شما را به نحو احسن بدهید.

کاشانی افزود: صادقی، فردی تلاشگر و سخت کوش است و با توانایی که در شما دیده ام مطمئن هستم نمی گذارید هجمه ای به شما وارد شود.

مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا دیدارهای پایانی جام را برای تمام تیم ها حساس و مهم دانست و اعلام داشت: در هفته‌های پایانی تمامی دیدار ها همانند فینال است و جایگاه تیم ها در جدول تعیین کننده نتیجه مسابقه نخواهد بود،

چهار دیدار سخت را پشت سرگذاشتید و پنج دیدار سخت تر  پیشرو دارید که حیاتی و‌مهم است، در این پنج بازی آخر لیگ جایگاه تیم ها در  جدول مشخص کننده نتیجه بازی نیست و تیمی برنده بیرون می آید که از فرصت هایش به نحو احسن استفاده کند.

حبیب کاشانی افزود: باید از اعتمادی که به شما و جوانگرایی شده است، بخوبی دفاع کنید تا این کار ارزشمند در دیگر باشگاه ها رواج یابد.

کاشانی ادامه داد: هزینه قرارداد تمام تیم به اندازه یک بازیکن خارجی تیم‌های صدرنشین است و این یعنی حفظ و استفاده بهینه از منابع مالی.

کاشانی خبر از پرداخت بخشی از قراردادها داد و گفت: خوشبختانه توانسته ایم در این زمینه بخوبی عمل کنیم و در بعضی موارد جلوتر از تعهداتمان هستیم و حالا نوبت شماست تا از توانایی بالای خود استفاده کنید و  بهترین ها را رقم بزنید.

مدیرعامل باشگاه سایپا در ادامه گفت: همانطور که در موفقیت ها همه سهیم هستند در شکست هم در کنارهمیم  و انتظار دارم، غیرتی که در چند بازی گذشته از شما دیدم و لذت بردم در دیدار های پیش رو نظاره گر باشم.

بعد از انجام صحبت های مدیرعامل و به درخواست او از بازیکنان برای اعلام نظرات خود، روزبه شاه علیدوست کاپیتان نارنجی پوشان به نمایندگی از تمام بازیکنان از زحمات مدیریت عامل باشگاه و کادر فنی تشکر کرد و ابراز داشت که در مسابقات آینده با تمام قوا پا به میدان مسابقه خواهیم گذاشت تا بخشی از اعتماد مدیریت و کادرفنی را جبران کرده باشیم.

حبیب کاشانی در پایان جلسه به گپ و گفتگو با بزرگترهای تیم و امیرحسین حسین زاده، بازیکن مصدوم تیم پرداخت.