همکاری دنزل واشینگتن و جولیا رابرتس در فیلم جدید نتفلیکس

دنزل واشینگتن و جولیا رابرتس برای بازی در یک درام خانوادگی به نام «دنیا را پشت سر بگذار» به توافق رسیده اند. این فیلم سینمایی با اقتباس از یک رمان به نوشته رومان آلام ساخته خواهد شد.

اخبار فرهنگ و هنر - نتفلیکس حقوق ساخت یک فیلم از این رمان را خریده است و گفته می‌شود قرار است که برای دو بازیگر سطح اول خود دستمزدی روزانه و بالا در نظر بگیرد. سم اسماعیل که در کارنامه اش حضور در سریال «آقای ربات» و «بازگشت به خانه» دیده می‌شود برای کارگردانی این فیلم سینمایی به فیلمنامه به قلم خودش انتخاب شده است.

«دنیا را پشت سر بگذار» داستان دو خانواده‌ای است که با یکدیگر غریبه هستند و مجبور می‌شوند با یک دیگر به تعطیلات آخر هفته بروند که رو به شرایط نابسامانی می‌رود. رابرتس نقش زنی را ایفا می‌کند که خانه‌ای را اجاره می‌کند و دنزل واشینگتن هم صاحب این خانه خواهد بود.

داستان این فیلم سینمایی پیچیدگی‌های مربوط به موضوعات وظایف والدین، نژاد و دیگر مسائل را مورد برسی قرار می‌دهد. رمان «دنیا را پشت سر بگذار» اکتبر امسال منتشر خواهد شد.

واشینگتن و رابرتس در سال ۱۹۹۳ در فیلم سینمایی «پرونده پلیکان» به کارگردانی آلان پاکولا نقش آفرینی کردند. واشینگتن و رابرتس، تهیه کنندگان فیلم «دنیا را پشت سر بگذار» هستند.

واشینگتن با سابقه برنده شدن دو جایزه اسکار در زمینه بازیگری، اکنون مشغول تهیه کنندگی فیلم سینمایی «دکمه سیاه ما رینی» برای نتفلیکس است.