برنامه های خانه هنرمندان ایران در اردیبهشت ماه مشخص شد

به گزارش افکارنیوز، به نقل ایرنا از خانه هنرمندان ایران، برپایی سه نمایشگاه انجمن مجسمه سازان با عنوان 'چهار سوی خیال'، آثار نقاشی 'ایران درودی '، نمایشگاه تصویر سازی با عنوان ' دنیای عجیب ' در بخش نمایشگاهی از جمله این برنامه ها است.

قرار است در ماه جاری نمایش ' سمفونی نتفر ' به کارگردانی میلاد عباسی و نمایش ' آینه پشت سکوت ' به کارگردانی امین میری در تالار استاد انتظامی این مکان فرهنگی و هنری اجرا شود.

برگزاری بیش از ۲۰ نشست علمی، آموزشی و هنری در حوزه روش شناسی نقد فیلم، حکمت هنر شرق، نقد مضمونی، روایت شناسی، گونه شناسی سینما، نظریه پردازی هنری، ادبیات تطبیقی در آلمان، گفتمان معماری و شهرسازی، هنر و طبیعت، نقد و بررسی در هنرهای تجسمی، گفتمان تهران و جامعه شناسی هنر از دیگر برنامه های خانه هنرمندان در اردیبهشت ماه است.

برگزاری جشن خانه تئاتر، جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران(بخش رادیو تئاتر)، جشن گرته، روز معمار و بزرگداشت شیخ بهایی، مراسم یادبود هنرمند فقید فریدون پوررضا، رونمایی کتاب هزار افسان بهرام بیضایی، پخش فیلم مستند، شب شعر و اجرای کنسرت موسیقی بدون کلام نیز بخش دیگری از این برنامه ها هستند.

علاقه مندان برای كسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از زمان دقیق اجرای هر یك از این برنامه ها می توانند به سایت خانه هنرمندان ایران به نشانی www.iranartists.org مراجعه كنند.