«دورهمی» حاشیه‌ساز یا حاشیه‌باز؟

جمعه هفته گذشته قرار بود « دورهمی » با حضور امیر آقایی پخش شود با این حال این برنامه روی آنتن نرفت و گمانه زنی‌های مختلفی درباره دلیل پخش نشدن این برنامه مطرح شد از جمله اینکه مدیر شبکه خواسته این برنامه سانسور شود یا امیر آقایی به دلیل حضور در سریال شبکه نمایش خانگی « آقازاده » و رقابت احتمالی تلویزیون با آن سانسور شده است!

اخبار فرهنگ و هنر - گمانه‌های دیگری هم بود که مانند هر حاشیه‌ای در کانال‌های مختلف تلگرامی و شبکه‌های فضای مجازی مطرح شده و به اشتراک گذاشته می‌شود.

حاشیه‌هایی که هر روز می‌تواند هزینه‌ای برای تلویزیون در برداشته باشد که کمترین آن از دست رفتن اعتماد عمومی است و حتی با استناد به همین موارد برخی از چهره‌ها و نام‌های معروف و مشهور نیز بازی تحریم این رسانه را به راه بیندازند. درحالیکه بخش اعظم این حاشیه‌ها با پیش بینی و برنامه‌ریزی درست اتفاقات قابل مدیریت است و دیگر شاهد هزینه‌های سنگین یک ماجرا برای تلویزیون نخواهیم بود.

مشخص است که دعوت از هر مهمانی برای تلویزیون مخصوصاً کسانی که ممکن است حاشیه‌هایی هم برای آنها رقم خورده باشد جز با هماهنگی ممکن نیست. پس همان ابتدا چه عوامل یک برنامه و چه تصمیم گیرانی بالاتر از آنها با بررسی همه جوانب نسبت به حضور مهمان در تلویزیون دست به انتخاب می‌زنند.