تلاش برای رساندن سریال پربازیگر «نجلا» به اربعین۹۹

سعید سعدی تهیه‌کننده سریال «نجلا» که این روزها در بوستان ولایت و با حضور بازیگران اصلی در حال تصویربرداری است بیان کرد: سریال به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور تولید خود را در بوستان ولایت که لوکیشن اصلی سریال است پشت سر می‌گذراند تا برای پخش آماده شود و هفته آینده قرار است بازیگران جدیدی به گروه اضافه شوند.

اخبار فرهنگ و هنر - وی درباره اینکه با توجه به کرونا و شرایطی که گروه‌های فیلمسازی و سریال سازی دارند امکان رسیدن به محرم و صفر ممکن است یا خیر بیان کرد: در حال حاضر تمام هم و غم ما این است که پخش سریال به اربعین امسال برسد و تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم.

سعدی درباره ادامه تصویربرداری این سریال در لوکیشن‌های دیگر اظهار کرد: فعلاً تا یک هفته یا ۱۰ روز آینده در همین لوکیشن تصویربرداری ادامه دارد و بعد از آن احتمالاً به لوکیشن‌های دیگری می‌روند.

این تهیه‌کننده همچنین با اشاره به پخش سریال دیگر خود گفت: سریال «پس از آزادی» به کارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر آماده پخش است اما شبکه یک سیما باید اعلام کند که چه زمانی این سریال در کنداکتور قرار خواهد گرفت.

سریال « نجلا » در ۱۵ قسمت برای پخش از شبکه سوم سیما در ایام اربعین حسینی آماده خواهد شد.

حسام منظور ، سارا رسول‌زاده، ملیکا شریفی‌نیا ، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، جواد پورزند، علی غابشی، مرتضی شاه‌کرم، وحید نفر، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشانی، محسن سلیمانی، سجاد دیرمینا، ابراهیم گله‌دارزاده و (با هنرمندی) هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان گروه بازیگران این پروژه تلویزیونی را تشکیل می‌دهند.