اکران فیلم مهیج کریستوفر نولان در سینماهای جهان

 فیلم سینمایی «انگاشته» حداقل در خارج از ایالات متحده هنوز هم می‌تواند گیشه تابستانی امسال را نجات دهد. فیلم مهیج و علمی تخیلی کریستوفر نولان ، از کمپانی برادران وارنر ، پیش از اکران در چند سینمای آمریکای شمالی در تاریخ سوم سپتامبر، روز ۲۶ آگوست (۵ شهریور) در سینما‌های خارجی و بین المللی اکران خواهد شد.

اخبار فرهنگ و هنر - این فیلم سینمایی در اواخر ماه آگوست در ۷۰ کشور بین المللی اکران می‌شود که شامل استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، کره جنوبی، روسیه و انگلستان است. این استودیو تا کنون هیچ برنامه‌ای برای اکران این فیلم در کشور چین اعلام نکرده است.

برادران وانر هفته پیش اعلام کرده بود که می‌تواند فیلم سینمایی «انگاشته» را پیش از نمایش در آمریکای شمالی در بازار‌های خارجی نمایش دهد. تصمیمی که با توجه به سنت همیشگی اکران فیلم‌ها در ایالات متحده کمی شگفت آور است. این بازار نقش بزرگی در سودآوری فیلم‌ها دارد. اما استودیو امیدوار است با توجه به اینکه بازار‌های بین المللی در حال بازگشایی هستند و به فیلم‌های هالیوود ی نیاز دارند تا مخاطبان خود را دوباره جذب کنند و همچنین در هفته‌های اخیر، میزان مبتلایان به ویروس در آمریکا رو به افزایش رفته و هر برنامه‌ای برای از سرگیری فعالیت‌های سینما‌ها را پیچیده کرده است این تصمیم موفقیت آمیز باشد.

ورایتی نوشت، این تصمیم می‌تواند برای فیلمی مثل « انگاشته » که حدود ۲۰۰ میلیون دلار هزینه برداشته است کمی پر خطر به نظر برسد. چرا که اکران این فیلم در خارج ممکن است باعث لو رفتن داستان فیلم برای مخاطبان در آمریکا شود و میزان تقاضای فیلم کاهش پیدا کند.

یادآور می شود که زمان اکران «انگاشته» از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون سه بار به تعویق افتاده است.