سفر به دنیای اسرارآمیز داستان‌ها در یکی از موزه‌های انگلستان+عکس

هر موجودی داستان خودش را دارد. ما نیز همچون سایر موجودات داستان منحصر به فرد زندگی خودمان را نوشته‌ایم و هر روز صفحه جدیدی را به کتاب داستانمان می‌افزاییم البته شاید این داستان‌ها هرگز مکتوب و بازخوانی نشوند.

 

موزه قصه‌ها+تصاویر

اخبار فرهنگ و هنر- امروز سری به موزه قصه‌ها یا داستان‌ها خواهیم زد و سفری مجازی به این موزه را تجربه می‌کنیم. موزه داستان در سال ۲۰۰۳ و به صورت مجازی با هدف تشویق آموزش و حمایت از تعامل جامعه با بررسی انواع اَشکال داستان فعال شد. سپس به همت گروهی از نویسندگان، نقاشان و افراد علاقه مند به قصه‌ها یک ساختمان قدیمی در مرکز آکسفورد به این موزه اختصاص داده شد تا کودکان بتوانند از نزدیک با شخصیت‌های داستانی دوست داشتنی آشنا بشوند و به عنوان نمونه با پوشیدن لباس یکی از شخصیت‌های داستانی آلیس در سرزمین عجایب برای لحظاتی هر چند کوتاه خود را بخشی از داستان بدانند البته همه چیز به اینجا ختم نمی‌شود، زیرا مؤسسان موزه قصه نیز روزی همچون همه ما کودک بودند و خاطرات خوب و شیرینی از شنیدن داستان‌های پیش از خواب شبانه دارند بنابراین اتاق خوابی را در موزه قصه‌ها در نظر گرفته‌اند.

موزه قصه‌ها+تصاویر


کودکانی که از موزه قصه‌ها بازدید می‌کنند، می‌توانند با رفتن به اتاق خواب موزه قصه‌ای را که دوست دارند، انتخاب کرده و گوش بدهند.