«زیرهشت» به مرحله تدوین رسید

فیلم کوتاه «زیر هشت» به کارگردانی پدرام مقیمی و تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان نهاوند با اتمام مراحل تصویربرداری در حال تدوین است.

در خلاصه داستان فیلم کوتاه «زیر هشت» آمده است: زنی برای دیدن همسرش که در زندان است به ملاقات او می‌رود. در حین ملاقات به‌نظر می‌رسد مرد به این نتیجه رسیده که زن قصد دارد از او جدا شود و تنها برای خداحافظی آمده. زن پس از خروج از زندان چیزهایی به خاطر می‌آورد و به این نتیجه می‌رسد که این یک ملاقات ساده نبوده.

اخبار فرهنگ و هنر - فیلم کوتاه «زیر هشت» از تولیدات نیمه‌حرفه‌ای انجمن سینمای جوانان نهاوند در سال ۹۹ و از مصوبات شورای تولید انجمن سینمای جوانان استان همدان است.

عوامل تولید این فیلم ۱۱ دقیقه‌ای عبارتند از نویسنده و کارگردان : پدرام مقیمی، تصویربردار: حسین توقیری، تدوین: بهرام عمرانی، صدابردار: علی فضلی، صداگذار: محمدمهدی جواهری‌زاده، بازیگران: سوزان عمران، سیامک زین‌الدینی، حسام حسینی، مجید بلیغفر، نادعلی قربانی، علی نوری، مدیر تولید: مجید ارشادی، دستیار کارگردان: فرانک آزادی، دستیار تصویر: حامد اصلانی، اصلاح رنگ: مهران دوستی، تهیه کننده: انجمن سینمای جوانان نهاوند.