آغاز پخش بین المللی «بوتاکس» با بازی سوسن پرور

 «بوتاکس» اولین فیلم بلند کاوه مظاهری است که پخش بین‌المللی آن به تازگی آغاز شده است.

اخبار فرهنگ و هنر - بخش‌هایی از این فیلم که ساخت آن در سال گذشته به اتمام رسید در آلمان فیلمبرداری شده است.

سوسن پرور ، مهدخت مولایی، سروش سعیدی، محسن کیانی و مرتضی خانجانی از بازیگران فیلم «بوتاکس» هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «اکرم و آذر به همه می‌گویند که برادرشان قاچاقی به آلمان رفته و فعلاً ازش خبری ندارند. به‌مرور این «دروغ» در ذهن اکرم به یک واقعیت تبدیل می‌شود، تا حدی که شبانه‌روز را در انتظار برگشتن برادرش از آلمان، سپری می‌کند.»

فیلم « بوتاکس » تولید مشترک ایران و کاناداست و با سرمایه‌گذاری محسن کیانی، ساسان سعیدی، کاوه مظاهری، سروش سعیدی و گروه همراهان اندیشه ققنوس ساخته شده است.

۲ فیلم کوتاه آخر کاوه مظاهری، «روتوش» و «شهربازی» پیش از این به عنوان نماینده ایران در رقابت آکادمی اسکار شرکت داشته است.

دیگر عوامل فیلم عبارتند از تهیه‌کنندگان: کاوه مظاهری و سروش سعیدی، نویسندگان فیلم‌نامه: کاوه مظاهری و سپینود ناجیان، مدیر فیلمبرداری: حامد حسینی سنگری، سایر بازیگران: مهدی پورخانعلی، مریم نجفی، الهه فرازمند، هانیه مفلح، سارا رستم، مهناز افتاده نیا، ملینا پورکاظمی، فتح الله غفاری، سجاد میرسعید و آرین واعظ آشتیانی (بازیگر کودک)، طراح صحنه و لباس: عادله چراغی، طراح چهره‌پردازی: امید گلزاده، تدوین: پویان شعله‌ور، موسیقی: میلاد موحدی، صدابردار: هادی معنوی پور، طراحی و تدوین صدا: حسین قورچیان.