مهمان امشب برنامه دورهمی پنجشنبه ۱۶ مرداد ۹۹

مهران مدیری دورهمی را ساخت تا اعضای خانواده‌ها در کنار هم ساعاتی را به خوشی سپری کنند. برنامه پرببینده و جذاب دورهمی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری که از ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ در شبکه نسیم شروع به پخش کرد؛ ویژه برنامه دورهمی که آخر هفته‌ها پخش می‌شود از شبکه نسیم توانسته لحظات خوشی را برای مردم ایجاد کند. در ادامه این خبر با ساعت پخش دورهمی و مهمان امشب دورهمی پنجشنبه ۱۶ مرداد ۹۹ آشنا خواهید شد.

اخبار فرهنگ و هنر - برنامه محبوب و پرطرفدار دورهمی با اجرای زیبای مهران مدیری توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. این برنامه هر هفته چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. در ادامه با مهمان امشب برنامه دورهمی امروز پنجشنبه ۱۶ مرداد ۹۹ آشنا شوید.

دورهمی نام یک مجموعه تلویزیونی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری است که از ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ در شبکه نسیم شروع به پخش کرد. ابتدا مهراب قاسم خانی کارگردانی این برنامه تلویزیونی را بر عهده داشت بعداً به دلیل برخی مشکلات از جمله ممنوع‌التصویر بودن مهراب از قسمت سیزدهم به بعد مهران مدیری کارگردانی را بر عهده گرفت.

این مجموعه، اواسط پاییز سال ۹۴ و با آغاز مقدمات ساخت دکور وارد مرحله پیش تولید شد. هدف سازندگان، ارائه یک مجموعه تلویزیونی با ساختاری کاملاً متفاوت نسبت به سایر آثار نمایشی پیشین تلویزیون بوده‌است. از آنجا که بین قسمت‌های فصل سوم این سریال وقفه‌ای بوجود آمد و گروهی از بازیگران از آن جدا شدند در پخش جدید که آذر ۹۶ صورت گرفت آن را به عنوان فصل چهارم معرفی میکنند لذا سری پنجم این مجموعه با عنوان فصل چهارم نیز شناخته میشود.

گفتنی است مهران مدیری در هر قسمت از دورهمی میزبان یک بازیگر، خواننده و یا چهره مشهور می‌شود که با پرسیدن سوالات شخصی و چالشی از مهمان برنامه را خیلی جذاب‌تر و دیدنی‌تر کرده است.

 

مهمان امشب برنامه دورهمی پنجشنبه 16 مرداد 99 

هنوز مهمان برنامه مشخص نشده است.

در صورتی که مهمان برنامه به صورت رسمی اعلام شود ، در ادامه مشخصات آن را برای شما عزیزان قرار می دهیم.

 

مهمان امشب دورهمی 16 مرداد 99