شرایط اکران‌ راضی‌کننده نیست اما باید چراغ سینما روشن بماند

محمد احمدی تهیه‌کننده «قتل عمد»، درباره وضعیت اکران این فیلم، گفت: اکران فیلم ها راضی کننده نیست؛ البته اینکه مردم به علت فضای موجود در جامعه به سینما نروند، قابل پیش‌بینی بود. هنوز تیزرهای تلویزیونی فیلم «قتل عمد» پخش نشده است و امیدوارم از امروز پخش شود تا در جذب مخاطب بیشتر برای «قتل عمد» موفق‌تر عمل کنیم.

اخبار فرهنگ و هنر - وی افزود: بسیاری از مردم فکر می‌کنند، سینماها تعطیل هستند. بنابراین اطلاع رسانی با این هدف که سینما‌ها باز هستند و به فعالیت خود ادامه می‌دهند، به شدت مهم است. در این وضعیت تلویزیون با اطلاع رسانی بیشتر خود درباره باز بودن سینما‌ها می‌تواند کار مهمی انجام دهد. تمام پروتکل‌های بهداشتی در سینماها رعایت می‌شود و امنیت سالن‌ها از بسیاری از مشاغل بیشتر است.

احمدی درباره دلایل اکران فیلمش در چنین شرایطی بیان کرد: به نظرم باید چراغ‌های سینما روشن باشد؛ من چهار فیلم در مرحله نمایش دارم و بالاخره باید اکران شوند. شرکا و مالکان فیلم هم به اکران فیلم راغب‌تر بودند. همه تا زمانی که به شرایط عادی برگردیم، باید برای زنده ماندن سینما ریسک کنیم.

این تهیه کننده در پایان عنوان کرد: درست است که سیستم اکران آنلاین و وی او دی را داریم که در شرایط موجود به سینما و اکران فیلم‌ها کمک کنند، اما باید حواسمان باشد که نفس سینما رفتن از بین نرود.