آخرین وضعیت اکران «کامیون» با بازی نیکی کریمی

کامبوزیا پرتوی نویسنده، تهیه کننده و کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت جشمانی خود،گفت: خوشبختانه روز به روز وضعیت جسمانی و روحی ام بهتر می‌شود و تقریبا به حالت عادی برگشته ام.

اخبار فرهنگ و هنر - این کارگردان با اشاره به اکران «کامیون» بیان کرد: به علت شرایط کنونی سینما و نبود استقبال مخاطب ترجیح می‌دهم در زمان بهتری فیلم را اکران کنم و اولویت ما اکران عمومی است، اما اگر بنا به هر دلیل این اتفاق نیفتد اکران آنلاین را در برنامه ریزی قرار می‌دهیم.

پرتوی در پایان درباره تولید «کولکاپیس» عنوان کرد: فیلمنامه این اثر که به قلم خودم است آماده شده و به دنبال جذب سرمایه برای تولید آن هستیم.

گفتنی است فیلم سینمایی «کامیون» به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی کامبوزیا پرتوی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در شش بخش بهترین فیلمنامه، فیلم، کارگردانی، بازیگر نقش اول مرد، تدوین و چهره پردازی کاندیدای دریافت جایزه شد که در نهایت سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه را از آن خود کرد.

در « کامیون » سعید آقاخانی، نیکی کریمی ، رامین راستاد، شایسته ایرانی، تروسکا جولا، نسرین مرادی و یعقوب پرسا بازی کرده اند.