مسابقه رادیویی «قند و فرزند» در راستای تشویق زوجین جوان به فرزندآوری

مهدی دادجو تهیه کننده مسابقه رادیویی «قند و فرزند» درباره این برنامه گفت: برنامه «قند و فرزند» با توجه به منویات مقام معظم رهبری و دستور ایشان مبنی بر نقش رسانه‌ها بر مسئله فرزندآوری و تشویق زوجین جوان به این امر طراحی شده است.

اخبار بین المللوی با بیان اینکه برنامه « قند و فرزند » نخستین مسابقه در رسانه ملی با محوریت فرزندآوری ویژه زوج‌های جوان است، افزود: برنامه به صورت مسابقه بین زوجین است که شامل بخش‌های شناخت همسران نسبت به یکدیگر، نامگذاری و تربیت فرزند است. در بخش تربیت فرزند یکی از زوجین نقش فرزند را بازی می‌کند و طرف مقابل نقش پدر یا مادر را دارد و باید مسائل تربیتی از جمله مسواک زندن، مرتب کردن لباس و مسائلی از این قبیل را به فرزند خود تفهیم کند.

دادجو اظهار کرد: در بخش نمایشی این برنامه نیز با اجرای یک نمایش توسط مجری و بازیگران برنامه، یک مسئله تربیتی عنوان می‌شود که شرکت کنندگان باید به سوالاتی در آن خصوص پاسخ دهند.

وی افزود: علاقه مندان می‌توانند از طریق سامانه پیامکی شبکه فرهنگ که به هنگام پخش برنامه عنوان می‌شود، با ارسال عبارت قند و فرزند یا از طریق صفحه اینستاگرام این برنامه ثبت نام کنند.

برنامه «قند و فرزند» به تهیه کنندگی مهدی دادجو، با اجرای نگین خواجه نصیر و علیرضا تابان ، پنج شنبه‌ها ساعت ۱۴:۳۰ روی موج FM ردیف ۱۰۶ مگاهرتز رادیو فرهنگ می رود. رابطه زوجین در مقابل فرزندان، رابطه زوجین پیش و پس از تصمیم به فرزندآوری و دوران بارداری بانو نکاتی است که در این برنامه به آن پرداخته می‌شود.