«عشق و آذرخش» در راه سینمای هالیوود/ عکس

فیلم سینمایی «ثور: عشق و آذرخش» به کارگردانی تایکا وایتیتی وارد مرحله پیش تولید شد، این کارگردان پیش از این سابقه کارگردانی «ثور: رگناروک» را در کارنامه دارد.

اخبار فرهنگ و هنر - چندی پیش «کریستین بیل» بازیگر مطرح سینمای هالیوود که در آثار مطرحی همچون «شوالیه تاریکی» به ایفای نقش پرداخته به جمع بازیگران فیلم سینمایی «ثور: عشق و آذرخش» پیوست.

فیلم ثور ۴ که با نام کامل «ثور: عشق و آذرخش» شناخته می‌شود، در تاریخ ۱۴ آبان ماه سال ۱۴۰۰ راهی سینما می‌شود و مشخص شده که در آن «ناتالی پورتمن» هم حضور دارد.

 

https://static1.srcdn.com/wordpress/wp-content/uploads/2019/01/Thor-and-Stormbreaker.jpg?q=50&fit=crop&w=960&h=500

 

پورتمن که قبلا در فیلم‌هایی مانند «لئون حرفه‌ای»، مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان، «وی مثل وندتا»، «قوی سیاه» و حتی فیلم‌های «ثور» و «ثور: دنیای تاریک» هم بازی کرده بود، در این فیلم نقش «جین فاستر» را بازی می‌کند و گفته شده او بالاخره به «الهه رعد و برق» تبدیل می‌شود و نقش «ثور مونث» را بازی می‌کند.

«تایکا وایتیتی» کارگردانی این فیلم سینمایی را بر عهده دارد. تایکا وایتیتی کارگردان فیلم، فیلم‌نامه‌نویس، بازیگر و کمدین اهل نیوزیلند است. وی از سال ۱۹۹۸ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به پسر، فانوس سبز، آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم و ثور: رگنوراک اشاره کرد.

وی کارگردانی نسخه سوم فیلم سینمایی ثور را نیز بر عهده داشت، این فیلم عموماً با نقد‌های مثبتی مواجه شد و بسیاری از منتقدین آن را بهترین فیلم سه‌گانهٔ ثور نامیدند و کارگردانی وایتیتی را در کنار نمایش بازیگران، صحنه‌های اکشن، موسیقی و شوخی‌های فیلم تحسین کردند. این فیلم با فروش ۸۵۱ میلیون دلاری به نهمین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۷ تبدیل شد.