پایان تصویربرداری «زاغچی»/ جان کندن برای هیچ

تصویربرداری فیلم نیمه بلند «زاغچی» به تهیه کنندگی و کارگردانی سروش حسین‌جانی که مدتی پیش در تهران کلید خورده بود به تازگی در منطقه دروازه غار تهران به پایان رسید.

اخبار فرهنگ و هنر - این فیلم در ژانر درام اجتماعی شرایط نوجوانان را برای ادامه بقا و درگیری هایی برای زنده ماندن به تصویر می کشد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «نوجوانی ۱۶ ساله برای حفظ موقعیت خانوادگی خود و فرار از فقر برای هدفی خاص جان خود را به خطر می اندازد، در صورتی که وارد یک بازی خطرناک شده و راهی جز نابودی ندارد ...»

در « زاغچی » حمید مهین دوست، مسعود بهارلو، کامبیز بنان، لیلا بوشهری، مهیار راحت طلب، قیس سپهری، زهرا نامور، علی ابدالی، حافظ اسمی خانی، فردین قلی زاده و وحید نیکراد به ایفای نقش می‌پردازند.

عوامل این فیلم عبارتند از تهیه کننده و کارگردان : سروش حسین جانی، نویسنده: شیما محمدبیگی، مدیر تولید: سعید هاشمی، مدیر تصویربرداری: میلاد پرتویی، مدیر صدابرداری: میثم معتمدی، منشی صحنه: آذر تجلی، طراح گریم: مونا جعفری، طراح صحنه و لباس: رها دادخواه، مدیر تدارکارت: محسن گوهر شناس، دستیار و برنامه ریز: حمید باب الحوائجی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: علی شجاعی.