پایان فیلمبرداری «کافه میران»

فیلم کوتاه «کافه میران» که برای پلان سکانس ۳۰ دقیقه‌ای طراحی شده، به پایان رسید و به زودی وارد مراحل فنی می‌شود.

اخبار فرهنگ و هنر - علیرضا حمیدین علاوه بر نویسندگی و کارگردانی، تهیه‌کنندگی این فیلم پست مدرن را که در ژانر سایکو دراما تولید شده به عهده دارد.

«کافه میران» کاری از گروه فرهنگی و هنری «درآستانه» با همکاری «استودیو من» است و فیلمنامه آن بر اساس نظام خرده پیرنگ طراحی و نوشته شده است.

این فیلم از نظریه فیزیکی تبعیت می‌کند که بر اساس آن، زمان در بین انسان‌ها و میان اجرام یکسان نیست و هر یک از خرده پیرنگ‌ها در زمان مستقل، داستان‌های مستقلی را در یک نما روایت می‌کنند.

مدیر این پروژه سید محمد هادی آموزگار و بازیگران این فیلم امیر تک‌فلاح، محمد شریفی، سینتیا سرکیس وارطانیان، امیرمنصور اسفندیاری، بهار زندی، انیس صنیعی، علی سام‌صادقی، هیراد محمدی، فرزاد آیتی، مرتضی امینی‌تبار، سهند سلطانی، با معرفی صبا سرور و بازیگر خردسال: آرشیدا خدابخش هستند.

سایر عوامل عبارتند از مدیر تولید: امیرمنصور اسفندیاری، یاران کارگردان: سمیرا بائی، تیما قلیچ‌خانی، لیلی رضایی، حامد ربیعی، برنامه‌ریزی: سمیرا بائی، مدیر تصویربرداری: داود ملک‌حسینی، مدیر صدابرداری: جلیل نوایی، طراح لباس: سارا مژده، طراح صحنه: شادی بیات، طراح گریم: دانش کریمی، مشاور رسانه‌ای: سبا حیدرخانی و عکاس: سیدمحمد هادی آموزگار و ستاره سهیلی.