۲۵شهریور،آخرین فرصت حضور در بخش دیجیتال نمایشگاه کتاب فرانکفورت

موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران از ناشران فعال، تشکل‌های صنفی نشر، نهادها، موسسات و آژانس‌های ادبی سراسر کشور برای شرکت در بخش دیجیتال هفتاد و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت با شعار (دیجیتال هوشمندانه) دعوت می‌کند.

اخبار فرهنگ و هنر - در بخش مجازی نمایشگاه کتاب فرانکفورت، فرصتی ایجاد شده  تا شرکت‌کنندگان با استفاده از پلتفرم‌های دیجیتال، دسترسی کاملی به مخاطبان تجاری و عمومی خود در هر کجای جهان داشته باشند. این پلتفرم‌ها برای شرکت‌کنندگان رایگان است.

همچنین در بخش دیجیتال این نمایشگاه ، شرکت‌کنندگان می‌توانند از بخش‌های مختلفی همچون اطلاعات ناشران، تقویم برنامه‌ها، موضوعات تخصصی و بخش خرید و فروش کپی‌رایت استفاده کنند.

لازم به ذکر است، برای نخستین بار در بخش مجازی نمایشگاه کتاب فرانکفورت، شیوه‌های مختلف استفاده از فضای دیجیتال و پیشنهادات مجازی جدید؛ از قبیل برنامه‌ها و فرصت‌های ملاقات، برنامه‌ریزی شده است که بعد از ثبت‌نام دسترسی به آن‌ها مجاز خواهد بود.

گفتنی است موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، پیش از این فراخوان مشارکت و معرفی آثار در نمایشگاه کتاب فرانکفورت ۲۰۲۰ را اعلام کرده بود.