فضای جیمیل به ۱۰ گیگابایت افزایش یافت

به گزارش وبلاگینا حالا اگر به حجم کلی سرویس جیمیل خود نگاهی بیاندازی، شاهد افزایش فضای آن از ۷.۵ گیگابایت به ۱۰ گیگابایت خواهید بود (که مثل همیشه، با سرعت گذشته در حال اضافه شدن است).

گوگل با اعلام رسمی این موضوع، از به‌روز شدن فضای کاربران جیمیل طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد. بنا بر این در صورتی که هنوز بعد از ورود مجدد به سرویس ایمیل گوگل، شاهد افزایش فضا نشدید، باید چند ساعتی را منتظر بمانید.

حالا کاربران گوگل می‌توانند از طریق فعال کردن حساب گوگل درایو، همراه با سرویس جیمیل خود، ۱۵ گیگابایت فضای رایگان را از گوگل هدیه بگیرند. از طرفی، اگر این حجم فضا را در کنار ۷ گیگابایت فضای رایگان اسکای‌درایو مایکروسافت قرار دهید، ۲۲ گیگابایت فضای همیشگی را روی ابرهای شرکت‌های بزرگ دنیا خواهید داشت.

در حال حاضر سرویس‌هایی نظیر DropBox، Box و YouSendIt با در اختیار گذاشتن فضای رایگان ابری به کاربران خود، امکانات قابل توجهی را برای آن‌ها فراهم می‌سازند. لزوم استفاده از اطلاعات و فایل‌های مختلف روی دستگاه‌هایی نظیر کامپیوترها، تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها در هر زمان، اهمیت سرویس‌های ابری را دو چندان کرده است.

با وجود همه این سرویسها، میتوانید بهسادگی چندین گیگابایت فضا را روی سرورهای ابری برای خود ذخیره کنید.