«بتمن» کرونا را پشت سر گذاشت

 کمپانی فیلمسازی برادران وارنر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: با اتمام دوره قرنطینه برای پیشگیری از شیوع بیماری کووید-۱۹ ، فیلمبرداری بتمن در انگلیس از سرگرفته شده است.

بتمن یک فیلم ابرقهرمانی به کارگردانی مت ریوز و بازی رابرت پتینسون (Robert Pattinson)، زوئی کراویتز (Zoë Kravitz)،  جفری رایت (Jeffrey Wright)،  اندی سرکیس (Andy Serkis) و کالین فارل (Colin Farrell) است که قرار بود ژوئن سال ۲۰۲۱ میلادی روی پرده برود، اما شیوع کرونا زمان‌بندی اکران را چهار ماه به تاخیر انداخت.

پس از تعطیلی‌های گسترده به دلیل شیوع کرونا ، تنها سه روز از آغاز دوباره تصویربرداری بتمن در شمال لندن گذشته بود که مثبت شدن تست کرونای یکی از عوامل بار دیگر این پروژه را به حال تعلیق درآورد.

بنابر گزارش رسانه‌ها، رابرت پتینسون ستاره این فیلم ابرقهرمانی آن عضوی از تیم بود که به کرونا مبتلا شد و فیلمبرداری را تعطیل کرد. برادران وارنر در این دو هفته خبر ابتلای پتینسون به کرونا را نه تایید کرد و نه تکذیب.  

توقف فیلمبرداری بتمن چالش‌های هالیوود را در به حرکت در آوردن چرخ دوباره صنعت سینمای آمریکا پس از ماه‌ها تعطیلی و الزام تیم‌های فیلمسازی به رعایت شیوه‌نامه‌های سختگیرانه بهداشتی، برجسته کرد.

به نقل از رسانه‌های تجاری هالیوود ، حدود سه ماه تا اتمام فیلمبرداری بتمن زمان باقی مانده است.